Gjest lmari Skrevet 12. mai 2003 #1 Skrevet 12. mai 2003 ... og det regner... Og jeg må vel innrømme at jeg ikke akkurat er verdens mest kreative person i dag... Noen som har noen gode forslag til enkel middag?? Behøver ikke å være så billig, det er viktigere at det er enkelt, kan du si... ..sier verdens mest uøkonomiske husmor, særlig når jeg er sliten på en regnfull mandagsettermiddag... Anyone?
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2003 #2 Skrevet 12. mai 2003 Ferdig kjøpte snitzler med ris og dampet brokkoli. Fiskekaker/fiskepudding i pitabrød med salat. Eller vil du ha noe mer ekslusivt?
Sisilie Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 -Ferdigkjøpte VÅR-RULLER!! -Kok ris som du dynger ned med karry/hvitløk/paprika...
Gjest lmari Skrevet 12. mai 2003 #4 Skrevet 12. mai 2003 ... behøver ikke å være eksklusivt heller, pulverheksa... Selv om jeg må innrømme at skikkelig kosemat hadde vært noe (type hjemmelaget pizza eller taco)... Tilværelsen er ikke helt super i dag - sliten og trøtt, det regner (JADA, jeg ER værsyk), og sjefen peser oss noe innmari... Da trenger man litt middagsinspirasjon. Prøvde å spørre samboeren, men han var like tom som meg... Men schnitzel hørtes godt ut, da!
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2003 #5 Skrevet 12. mai 2003 Schnitzler eller fiskepinner er typisk slenge i sammen middag hos oss. Med brokkoli til er det jo ikke måte på hvor sunt det er heller. Cowboy middag er jo og kjapt og greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå