Gå til innhold

Drømmer om gamlekjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet

Jeg er i et fint samboerforhold, vi har våre konflikter, men finner alltid tilbake til hverandre, har bodd sammen i 5 år nå og har barn.

Her er det snodige: i ungdomstiden hadde jeg en kjæreste, vi ble sammen da vi var 15-16 år, og var fram og tilbake kjærester helt til jeg flyttet fra barndomsbyen i en alder av 24. Etter det har vi ikke hatt kontakt.

Nå er jeg 35 år, lever et travelt liv med jobb, familie/barn. Har det godt. De siste månedene har jeg imidlertid drømt om ungdomskjæresten nesten hver natt. Vi fører lange, kloke samtaler, er sammen og er så intenst lykkelige. Det er som å være i himmelen.

Når jeg våkner om morgenen, er jeg både overrasket og skuffet over å finne samboeren min i sengen!!

Jeg lurer på hva disse drømmene kan bety? Elsker jeg egentlig ungdomskjæresten min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis drømmer betyr noe alvorlig så elsker jeg eks-kjærester, nåværende kollegaer, tidligere kollegaer, min tidligere kundekonsulent i banken, osv .. jeg har hatt alvorlig, hete drømmer om flere menn som jeg har hatt en eller annen forbindelse til i livet ... Enkelte ganger har det hele vært så virkelig og hett at det støkker i meg når jeg treffer på personen etterpå :ler:

Men jeg er fremdeles godt gift med mannen min :)

Skrevet

I perioder drømmer jeg mye om min x. Men må samtidig si at jeg og drømmer om mange andre. Legger ikke noe i noen av drømmene jeg.

Kanskje du innerst inne lurer på hvordan det går med han?

Skrevet

Du har ikke snakket med han på veldig mange år. Du har det travelt i livet nå.

Elsker du samboeren din?

Jeg tror at du drømmer om tiden da du var yngre og det var mindre travelt i livet generelt. Han var en stor del av det (fra 16 til 24 år) og er derfor en viktig komponent her. Du savner de gamle dagene og kan ikke unnslippe dagens plikter og ansvar på noen annen måte enn i drømmene dine. I tillegg har du ikke snakka med eksen din på så mange år, så det ligger også noe savn der. Ikke det at du savner han som en kjæreste, men du savner han som person. Du vet kanskje ikke hvordan han har det, hvor han er i verden og hva som skjer i livet hans. De samtalene kan være tegn på at du ønsker å ha kontakt med han igjen, for å vite hva som skjer.

Gjest vimselot
Skrevet

Om du drømmer om svigermor eller en eks, må du se på hvilken rolle de har eller hadde i livet ditt, det er deler av deg selv du egentlig drømmer om, selv om det ikke virker slik. Kanskje er det så enkelt som at du savner litt mer fritid, etablerte deg for ung og har for mange forpliktelser og ansvar akkurat nå? Vet ikke jeg, det er du som drømmer og du som kjenner din eks og ditt liv.

Skrevet
Jeg lurer på hva disse drømmene kan bety? Elsker jeg egentlig ungdomskjæresten min?

Kanskje du bare kjeder deg litt i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...