Harlekin Skrevet 27. april 2008 #1 Del Skrevet 27. april 2008 Er det noen her som har tips til utesteder i Bergen der man kan leie lokaler til en liten gjeng (ca. 10 personer)? Leie altså om kvelden, ikke en hel dag, og det kan gjerne være i samme rom som flere folk, bare at man har sin egen lille krok der man kan sitte, og gjerne billige drinker en viss tid. Jeg har søkt og søkt på nettet, men jeg finner ikke noe spesifikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleblomst Skrevet 28. april 2008 #2 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har vel egentlig ikke så veldig mye peiling. Du sier også veldig lite om hva dere er ute etter. Skal dere danse f.eks? Jeg vet Studenten har et opplegg, der dere får lokalet for dere selv før åpningstid. Men der har de vel ikke drinker... Har aldri vært der selv. Men hvis dere bare er 10 personer og ikke vil danse kan dere vel bare reservere noen bord et sted? Vil dere danse kan dere bare møte opp litt tidlig, da får dere gjerne den plassen dere trenger uten noe styr. Men skal dere være utkledd bør du høre med stedet på forhånd, noen slipper ikke inn utdrikningslag i kostymer. Onkel Lauritz kan kanskje være et alternativ hvis dere vil ha det litt rolig. De har alle rettigheter, ok priser,herlig atmosfære, ikke dans, og er også åpen i ukedagene hvis det ikke er snakk om helg (da er det også enda roligere og mindre folk...). De har i tillegg veranda hvor man kan sitte ute og drikke og røyke, for de som er interessert i det. Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. april 2008 #3 Del Skrevet 28. april 2008 Vet at du kan bestille bord/krok på Feliz, Bocca, Contra, calibar og metro, men vet ikke om det er sånne typer steder du vil ha??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 28. april 2008 #4 Del Skrevet 28. april 2008 Hva med å leie en hotellsuite - fortrinnsvis en med spisebord og sofagruppe? Da kan dere enten ordne med mat selv, eller bestille fra hotellkjøkkenet, og dessuten ha med drikke selv. Og dersom det er ønskelig, kan bruden eller noen andre sove der om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 28. april 2008 Takk for svar. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt det ganske enkelt, bare et hjørne for oss selv i en koselig pub eller bar. Jeg tror absolutt at vi kommer til å ville danse. Litt utkledning kommer det også til å bli (men kledelig utkledning da), så det er sikkert lurt å sjekke dette på forhånd. Jeg kan ta kontakt med et par av stedene dere har nevnt og høre om priser og sånt. Jeg liker Onkel Lauritz veldig godt, men jeg tror ikke vi kan danse der. Tusen takk for svar! Dersom dere har andre tips er det bare å komme med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleblomst Skrevet 28. april 2008 #6 Del Skrevet 28. april 2008 Hvis det er mangel på informasjon om forskjellige utesteder i Bergen, kan kanskje denne guiden hjelpe deg: Kaféer og utesteder i Bergen Ellers, hvis dere kan danse salsa/vil ta salsakurs tidliger på dagen, skal det være noen fantastiske salsasteder å oppdrive (men har ikke testet noen selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå