Gjest brun i sommer Skrevet 12. mai 2003 #1 Skrevet 12. mai 2003 Har hørt rykter om at selvbruningservietter nå finnes på markedet. Finner det ikke noe sted. Noen som har prøvd? Hvor er de å få kjøpt evt?
siina Skrevet 12. mai 2003 #2 Skrevet 12. mai 2003 Hei. Lurer på om jeg så noe sånt på "Look Fantastic"-tråden som står litt lenger ned på siden. Et lyst hode, husker ikke hvem, har lagt ut en link til Look Fantastic-siden der. Tan Towel sto på venstre side, ganske langt ned. Let, og du skal finne :D -siina-
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 jeg kjøpte solpudder fra estee lauder og fikk da en fin sommerveske med to selvbruner servietter. Har ikke prøvd dem enda, hadde tenkt å gjøre et forsøk ikveld! Dessverre selges ikke disse i butikkene enda..vet ikke om de noen gang vil komme til å gjøre det heller. - Mia
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #4 Skrevet 12. mai 2003 Fortell hvordan det gikk/går da Mia!? Også lurer jeg på om du er lys eller mørk i huden fra før?
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2003 #5 Skrevet 12. mai 2003 Jeg mener bestemt at de hadde Estee Lauder selvbruningsservietter i parfymeriet sist jeg var der. Spør i et hvilket som helst parfymeri som fører dette merket da.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #6 Skrevet 12. mai 2003 Flere merker har dette nå, og du får de i parfymerier og på Vita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå