michelle201 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 det er en fruktbar periode på noen dager. viss man eksempel har eggløsningen på dag 14 etter mensen, og har samleie dag 17, kan man bli gravid da? eller er det forsent da?
Concertina Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Hvis man *vet* at man har hatt EL på dag 14 (eggløsningstester eller FAM-metoden er vel eneste måte å vite det) så er det så og si umulig å bli gravid dersom man har ubeskyttet sex 3 dager etter eggløsning. Statistisk sett så er 2 dager før EL når det er størst sjangse for å bli gravid, 30%, dagen etter EL er det nede i 7% og dagene etter dette nede på null... Men sædceller kan leve i opptil 5 dager i rett miljø så har man sex 5 dager FØR EL så er det en sjangse for å bli gravid. Se mer på http://www.pernille.info/befruktning.htm
michelle201 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 jeg vet ikke når jeg har så det er kjedelig, for mannen min jobber borte så jeg får ikke vært med han før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå