Gå til innhold

Overraskelse på soverommet?!?!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Jeg har en pulevenn som nå er ute og reiser, og kommer hjem om en måneds tid. Jeg har nøklene til leiligheten hans, og han har spurt om ikke jeg har lyst til å overnatte der, når han kommer hjem. Da tenker jeg og at jeg har lyst til å overraske han på et vis.

Er det noen andre som har gjort noe som slo an? Eller ikke slo an? (Det kan være like greit å vite..) Mon tro om det er så enkelt som nytt og spennende undertøy og kald pils?

Hva sier dere? Og jeg oppfordrer særlig menn til å svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg klar i sengen, og kos med en dildo, når han kommer hjem.

Det blir garantert suksess!!!

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Ligg klar i sengen, og kos med en dildo, når han kommer hjem.

Det blir garantert suksess!!!

Eller sett han på en stol, ta frem håndhjern og fest armene hans bak på stolryggen slik at han ikke kan ta på deg. Kle så sakte av deg, snu rompa til han og bøy deg forover slik at han ser rett hjem, møt gjerne blikket hans når du står foroverbøyd og ser på han mellom bena dine. Sett ett ben på hver side av det ene benet hans og gni fitta di frem og tilbake på låret hans. Begynn å beføle han oppover bena og i skrittet. Knepp opp buksa hans og tra den og bokseren ned slik at du får tilgang på pikken hans. Sug han med en innlevelse han aldri vil glemme mens du ser opp på han med et slørete blikk. Etter på trer du han ned på pikken hans og rir han først med ryggen i mot han før du snur deg og rir han mens du gnir puppene godt mot ansiktet hans. Etter at han har fått utløsning slipper du han løs og sier at han de neste 10 timene kan gjøre akkurat som han vil med deg.

Skrevet

støtter begge 2 der gitt. men hva med en strip tease, så en dildo mens han ser på? hihi, eller, blir kanskje litt mye av det gode. :D

Alt som har med å kikke på, er veldig veldig fint. :D kle han naken bint fast i en stol? sug han litt, slikk på han, gni deg mot han. et eller annet. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...