Gjest prøver Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hva er deres erfaring med det? Og hvor ofte om dagen drakk du et glass med det? Jeg tenkte å droppe frokost å heller drikkeet glass Nutrilett, men jeg bruker aldri å spise kveldsmat, burde jeg drikke et glass om kvelden alikevel?
Gjest Gjest_Pulverheksa_* Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hva er deres erfaring med det? Og hvor ofte om dagen drakk du et glass med det? Jeg tenkte å droppe frokost å heller drikkeet glass Nutrilett, men jeg bruker aldri å spise kveldsmat, burde jeg drikke et glass om kvelden alikevel? Jeg har ikke prøvd Nutrilett, men en annen type. Har kjempebra erfaring. Drikker seks gager om dagen, men ikke senere enn 20.00.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg gikk på Nutrilett for mange år siden. Drakk shake 4 ganger om dagen, spiste kun frokost. Hver lørdag spiste jeg også middag. Gikk på denne dietten i 4 måneder, og gikk ned 36 kilo. Men......forbrenningen min ble totalt ødelagt av dette. Har slitt med vekta hele mitt voksne liv, inntil jeg nå har funnet en livsstil som passer min kropp perfekt. Man får selvfølgelig resultater når man ikke spiser over lengre perioder, men som regel kommer vekta på igjen, og vel så det. Cluet er å finne en livsstil som gjør at man kan holde vekta etter dietten.
Kitsune Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg bruker det jevnlig. Har det med på jobb og tar det etter trening. Nå bruker jeg det ikke til slanking, men som et ekstra måltid og for å holde sulten unna mellom måltidene. Har sagt det før, men har en umenneskelig apetitt og da er det bedre å ta en shake en time før lunch (etter frokost) for å holde sulten under kontroll. I tillegg er det lett å ha med på seminarer og sånn i stedet for å kaste meg over boller, wienerbrød og annen ekkel pausemat fordi jeg er så sulten. Av og til tar jeg det i stedet for frokost hvis jeg trener tidlig. Har brukt det for å gå litt ned i vekt til bryllupet mitt. Da gikk det etpar dager før magen stilte seg inn på shake i stedet for mat. Og da ble jeg mett av det. Men ville ALDRI basert hverdagen min på pulver og så og si bare det. Til det er jeg for glad i mat. I tillegg er det helt unaturlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå