Kitsune Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Har lenge brukt Rônisch sin super x, og har vært fornøyd med disse fordi de har brede stropper og hekter bak. Liker ikke de jeg må trekke over hodet. De går sunn fordi hvis størrelsen skal passe så får jeg de vanskelig over skuldrene.. Har tidligere brukt Stay in Place, men disse holder ikke ting godt nok på plass. Så nå vurderer jeg Shock Absorber. Har prøvd de nye til Nike, men de var helt FORFERDELIG! De gnog på brystmusklene og var ubehagelig å ha på (sånn du kjenner hele tiden og ikke kan glemme at man har på). Hva tror dere? Hvilken har du? Kan jeg få noen anbefalinger? Kan jo si at jeg løper, spinner og trener vekter og trenger noe som holder ting på plass..
Suzy Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg bruker Shock Absorber og er superfornøyd!! Anbefaler den varmt. Holder alt helt på plass og takler løp, hopp og alt annet uten problemer - jeg har store bryster så jeg stiller tilsvarende store krav.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg bruker sportsbh fra Champion, vært veldig fornøyd. Er vant til bh'er med bøyle, og synes disse fungerer bra som sportsbh. Jeg kan heller ikke ha noe jeg må trekke over hodet, blir bare noe rot. Enten blir de for store, siden de må være ganske store for å bli tatt på på denne måten, eller så får jeg de verken av eller på... Håper det kommer flere gode anbefalingen her, da jeg stadig har problemer med å finne GODE sportsbh'er (Champion er det ikke så mange som har, og i alle fall ikke i min størrelse). Trenger alternativer! Men de MÅ kunne åpnes/lukkes enten foran eller bak. Kan nevnes at jeg normalt bruker cup-størrelse D/E...
Kitsune Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Har bestilt denne: http://sportbras.timarco.no/Product871906e...188973dded.aspx Den har jo V-utrigning og kan maskinvaskes. Det kunne ikke de fra Abetica, de måtte handvaskes. Og det er bare å glemme! Og så er det for meg et ukjent merke. Dessuten var den fra Shock Absorber på halv pris! Kunne egentlig tenkt meg denne: http://sportbras.timarco.no/Product99e5cad...14a5f0a9d4.aspx Men den hadde de ikke i min størrelse. Bruker 80B (eller 75C). Tror ikke det er åpning bak på disse, men de så jo ellers så gode ut at jeg må prøve. Fikk leveringsbekreftelse i dag, og det er dumt at det tar lag tid. 10-12 dager +- noen dager.. Tildligere har jeg bare kjøpt disse: http://sportbras.timarco.no/Productcb177d9...7ec0cdabfa.aspx De er veldig behagelige med vatterte stropper og bred hekting bak. Denne anbefaler jeg overhodet ikke. Den er varm, og holder ingenting på plass: http://sportbras.timarco.no/Productc0f8fe5...99ccd14bc2.aspx Denne ser god ut, er forferdelig å ha på. Gjorde puppene mine til tuter, eller kremmerhus liksom. Cupene er formpresset, og passer man ikke inn i cupene, så er de umulig å bruke: http://sportbras.timarco.no/Producta60fa33...6990a25d7b.aspx Håper det kan være til hjelp for noen:)
Lille-me Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg bruker mxdc sports BH jeg. Men det er sånn til å dra over hodet. Men jeg er kjempe fornøyd med den i hvertfall. Har også en fra Champion med knepping bak, men den likte jeg ikke så godt. Tror at jeg liker sånn man tar over hodet fordi jeg ikke har store bryster, og er heller ikke bred over skuldrene, men den sitter hverfall bra på meg.. Anbefales for de som liker de til å ta over hodet.
Gjest glamourgirl Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jeg var og skulle kjøpe nå, og ikke pokker om jeg finner. Ble helt knust jeg. Skålene får jeg ikke plass til en halv pupp i begge, og de er grisestore rundt rygg, midje. Hun i butikken og jeg ble bare stående og le oppgitt...
Kitsune Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Har sett på de fra mxdc. Det som ikke er bra med de er at bh-er skal ikke stretche oppover. Men gjerne utover. mxdc sine stretcher oppover, ja. Men de er sikkert bra for dem som ikke trenger så mye "padding" som det jeg gjør. Og så ser jeg frem til å finne en bh med innlegg. For jeg er lei av å løpe med "langlysene på"..
Lille-me Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Har sett på de fra mxdc. Det som ikke er bra med de er at bh-er skal ikke stretche oppover. Men gjerne utover. mxdc sine stretcher oppover, ja. Men de er sikkert bra for dem som ikke trenger så mye "padding" som det jeg gjør. Og så ser jeg frem til å finne en bh med innlegg. For jeg er lei av å løpe med "langlysene på".. innlegg, ja det kunne jeg også tenkt meg. men hva mener du med stretch oppover men heller utover.??
venus* Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Jeg bruker sportsbh fra Champion, vært veldig fornøyd. Er vant til bh'er med bøyle, og synes disse fungerer bra som sportsbh. Jeg kan heller ikke ha noe jeg må trekke over hodet, blir bare noe rot. Enten blir de for store, siden de må være ganske store for å bli tatt på på denne måten, eller så får jeg de verken av eller på... Håper det kommer flere gode anbefalingen her, da jeg stadig har problemer med å finne GODE sportsbh'er (Champion er det ikke så mange som har, og i alle fall ikke i min størrelse). Trenger alternativer! Men de MÅ kunne åpnes/lukkes enten foran eller bak. Kan nevnes at jeg normalt bruker cup-størrelse D/E... Du sier noe der. Hver gang jeg har prøvd å kjøpe sportsbh, så har de kun 85A og slike størrelser igjen Min fra Champion fungerer godt til spinning, men jeg hadde nok vurdert Shock Absorber for å jogge.
Gjest Helen Parr Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Jeg har en Rönisch super x som jeg er veldig fornøyd med. Det er tidligere brukt til løping og aerobic, nå stort sett spinning og styrke. Jeg liker også at stroppene brede, at det er hekter bak og at det ikke er cuper. Men jeg ser at du allerede har prøvd den, og vil skifte...
Kitsune Skrevet 28. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. april 2008 Med at den ikke skal stretsje oppover mener jeg at om du tar tak i stoffet på oversiden av puppen og på undersiden (av samme pupp) så skal ikke stoffet gi etter i samme grad som når du drar stoffet utover. Det er fordi at puppen skal få bevege seg mindre den vegen når du løper/hopper. Den testen gjør jeg alltid på jakt etter sportsbh..
Lille-me Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 Med at den ikke skal stretsje oppover mener jeg at om du tar tak i stoffet på oversiden av puppen og på undersiden (av samme pupp) så skal ikke stoffet gi etter i samme grad som når du drar stoffet utover. Det er fordi at puppen skal få bevege seg mindre den vegen når du løper/hopper. Den testen gjør jeg alltid på jakt etter sportsbh.. så jeg skal kunne dra den utover, men ikke oppover eller nedover???
Kitsune Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. mai 2008 Hm.. I siste I Form har de test av sports-BHer, og den jeg har kjøp kommer ikke så bra ut.. Har ikke fått den enda, men dette var jo ikke bra!! Irriterende.. Mens Rönish sin Super X som jeg bort ifra får nesten toppkarakter.. Og jeg som hadde lyst på noe nytt og gjerne med padding..
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. mai 2008 #16 Skrevet 3. mai 2008 Jeg denne fra Nike. Koster 300,- hos norske sporsforhandlere. Jeg så den fikk nesten toppkarakter og "best til prisen"- stempel i den siste utgaven av bladet Iform.
Essie_ Skrevet 3. mai 2008 #17 Skrevet 3. mai 2008 Jeg denne fra Nike. Koster 300,- hos norske sporsforhandlere. Jeg så den fikk nesten toppkarakter og "best til prisen"- stempel i den siste utgaven av bladet Iform. Den så god ut!
Essie_ Skrevet 3. mai 2008 #18 Skrevet 3. mai 2008 Jeg er veldig fornøyd med denne fra Swegmark. Tror Swegmark vant test på tv2 hjelper deg for noen år siden, det var da jeg prøvde denne. Fås både med spenne bak og som dra-over-hodet-modell.
Kitsune Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 3. mai 2008 Ja, den fra Nike så skikkelg bra ut! Nå blir jeg bare mer og mer misfornøyd med den jeg har kjøpt (og ikke prøvd enda)..
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. mai 2008 #20 Skrevet 3. mai 2008 Den fra Nike er så behagelig at det kjennes som jeg går uten BH - men at utstyret holdes på plass likevel. Den gir bra støtte selv i treningsituasjoner med hopp og sprett, og det enda jeg har rimelig store bryster. Damen som hjalp meg i sportsbutikken da jeg kjøpte den sa den var svært populær blant kundene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå