brum Skrevet 8. april 2002 #1 Del Skrevet 8. april 2002 Hvilke dager i mens syklusen er det størst mulighet for å bli gravid? jeg har en syklus på 28-30 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #2 Del Skrevet 9. april 2002 regn det sånn:husk siste mens første dag,deretter kommende mens første dag-da får du syklusen.Del så disse dagene i to like deler(for.eks 28 dagers syklus=14 dager på hver side).Så tar du 1-2 dager på hver side av disse dagene,så har du 5 dager på å prøve Denne regnemåten har skaffet meg alle barna jeg har , Når det er bestemt at vi skal prøve å få en til,har det klaffet etter 1-2 mnd. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 9. april 2002 #3 Del Skrevet 9. april 2002 Ramla ut og ble anonym jeg Det var ikke meningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 9. april 2002 #4 Del Skrevet 9. april 2002 Hei Hvis du har eggløsning, vil denne bestandig finne sted mellom ca. 10-18 dager før mensen dukker opp, vanligst er rundt 14 dager før mensen. Uavhengig av hvor lang syklus du har vil det være slik. Klarer du å finne ut at eggløsningen din er på dag 12 før mensen, vil dette være rimelig konstant for deg, +/- 1 dag. Vil du lære mer om dette og om hvordan du kan finne eggløsningen, anbefaler jeg deg å gå inn på http://www.snartgravid.no klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå