Gjest Cascabel Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hvilken rasekatt har du/dere? Er dere fornøyd med valget av rase, er pus slik du trodde?
Eplekake Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Perser, veldig fin og kosete og lat. Sitter ved bodert når vi spiser, går å legger seg når vi gjør det, kommer til døren når vi kommer hjem. kan trygt anbefale perser, men det er mye styr med pels og rennende øyne
Gjest Trolletrine Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Rag Doll,og er KJEMPEFORNØYD!!!!Tilogmed min barndoms hund var ikke så kjælen og tillitsfull som katten min er
Gjest Sio Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Perser, veldig fin og kosete og lat. Sitter ved bodert når vi spiser, går å legger seg når vi gjør det, kommer til døren når vi kommer hjem. kan trygt anbefale perser, men det er mye styr med pels og rennende øyne Akkurat so eg skulle skreve det sjølv Eg har to persere, kjempe snille og søte
Gjest Sisu Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Vi har en skikkelig gatemix, en hunnkatt som vi ikke akkurat kan skryte av er den mest kosete og omgjengelige i verden. Men vi syns hun er ei fantastisk jente da... :katt:
^^Sunny^^ Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 (endret) Hellig Birma. Den er ganske kosen Men kan virke "litt" sær av og til og vil ikke tas på.. Det skal liksom være opp til ham når han vil koses med Vi er veldig fornøyd med valget vårt av pusen.. Han kan også faktisk komme opp til oss med en leke, og forventer at vi skal kaste den .. Så løper katta frem og tilbake. Endret 29. april 2008 av Ann78
tonelle Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Rag Doll,og er KJEMPEFORNØYD!!!!Tilogmed min barndoms hund var ikke så kjælen og tillitsfull som katten min er Enig med deg at ragdoll er en herlig rase :-) Har en, og får en til om en måned:-)
NovaFlare Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Siameser, beste som har hendt meg innen katteverdenen.
la Flaca Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Sibirkatt. Kan ikke komme på en eneste negativ ting å si om han, helt ærlig. Han er veldig rolig, ekstremt kjærlig og glad i folk generelt. Finner seg i absolutt alt, inkludert bading, børsting og kloklipp de få gangene det har vært nødvendig. (Rasen har tilnærmet vedlikeholdsfri pels) Har aldri vist misnøye eller aggressjon. Og han er en engel sammen med ungene og den nye valpen vår. Konstant neddynket i hundesikkel for tida. Samtidig går han inn og ut som han vil, og er en suveren musefanger. Eksplosiv utendørs og greier seg kjempefint ute. Om natta foretrekker han å sove i senga til 3-åringen fremfor å være ute. Har også hatt han med på båtferie i en 31 fots bråkebøtte av en hurtiggående motorbåt, og det tok han helt med ro. Trivdes som bare det han. Kjører bil uten å lage en lyd gjør han også. Han er rett og slett en suveren pus. Akkurat som pappan sin.
Gjest Cascabel Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Siameser, beste som har hendt meg innen katteverdenen. Jeg og har siameser. Fantastisk pus, skravla går i ett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå