Gå til innhold

Bestille fra utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille noen sko til datteren min fra taylorshoes.com, de skoene hun ønsker seg er jo 3-400 kroner billigere der enn om vi kjøper dem her hjemme. Men jeg har aldri handlet noe fra utlandet før, så jeg er fryktelig usikker. De skoene hun ønsker seg koster rundt 60 dollar, altså ca 300 kroner etter dagens kurs, frakten er jeg ikke sikker på hva kommer på. Men så mener jeg å ha hørt et eller annet om at hvis du bestiller over 200 kroner så må du betale masse i toll og ting og tang? Noen som har peiling på dette? Hva om jeg skal bestille to par sko til den prisen, hvordan bør jeg gjøre det da?

Også er det så mye greier inne på den nettsiden som forvirrer meg, noen som har bestilt derfra som kan fortelle meg om det er fryktelig vanskelig? Er så redd for å drite meg ut! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Shayla
Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har bestilt masse derfra og helt uten problemer. Nå har jeg kun bestilt til under 200kr. Send de en mail og spør om det du lurer på, de er kjempe raske til å svare når jeg har spurt.

100% trygt å handle der, etter min erfaring :)

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Vi har også handlet mye derfra uten noen problemer. Gubben har bestilt sko til $59,99 eller hva det nå var, og han slapp å betale toll. Send en mail om det du lurer på, de pleier å være kjappe med å svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...