Gjest Gjeste_gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hei, lurer på om det er noen her som ikke er studenter/ evnt. tidlgere studenter som har barn i en studentbarnehage? Er det mulig? Er student nå, men vurderer å gå over til et annet studie og da vil jeg ikke være knyttet til studenttjenesten lenger, lurer da på om jeg har mulighet å benytte plassen i barnehagen fordet. Vet at det er mulig å leie studentbolig selv om man ikke er student (må da bare betale mer i leie, slik jeg forstod det). På forhånd takk.
Rivella Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hei, lurer på om det er noen her som ikke er studenter/ evnt. tidlgere studenter som har barn i en studentbarnehage? Er det mulig? Er student nå, men vurderer å gå over til et annet studie og da vil jeg ikke være knyttet til studenttjenesten lenger, lurer da på om jeg har mulighet å benytte plassen i barnehagen fordet. Vet at det er mulig å leie studentbolig selv om man ikke er student (må da bare betale mer i leie, slik jeg forstod det). På forhånd takk. Har du plass til barnet ditt i studentbarnehage per i dag? I så fall tror jeg at gjengs praksis er å tillate at barnet fortsetter i ett semester etter avsluttede studier. Hvis barnet ditt ikke går i studentbarnehage nå, kan du alltids søke, men du stiller bakerst i køen, så sjansene for å få plass er nok ganske små, i hvert fall her i Oslo hvor vi bor.
Gjest Gjest-M- Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Her hvor jeg bor, er det mulig å få plass i studentbarnehage, hvis de har ledig kapasitet. Har man hatt plass mens man var student, får barnet selvfølgelig fortsette barnehagetiden ut, selv om mor/far går ut i yrkeslivet i mellomtiden.
Gjest Gjeste_gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hei, Takk for svarene. Ja, jeg har studentbarnehageplass pr. i dag i Oslo. Vurderer evnt. å begynne på det andre studie fra høsten av. Vi har allerede fått plass i studentbarnehagen til høsten da, men var usikker på om vi ville miste den hvis jeg velger noe annet.. Men det høres jo ikke helt umulig ut, ihverfall hvis vi har plass til høst semesteret, må sjekke hva jeg evnt. skal gjøre til vår semesteret 2009..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå