Gå til innhold

Skal du se Iron Man på kino?

Skal du se Iron Man på kino?  

19 stemmer

1. 1. Skal du se Iron Man på kino?

• Ja
      6
    • Nei
      10
    • Kanskje
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helga har jeg hatt en skikkelig sløv filmhelg.. Lørdag ble det "Ringenes herre" 1-3 extended versions, og i dag ble det "sin city" og "Hitman".. :popcorn:

Er det mulig? lol

Nå må jeg bare finne ut hva kveldens film blir.. Forslag??? :ler:

Skrevet

Den er det ikke lenge siden jeg så, men for all del,- jeg kan jo se den igjen. :fnise:

Skrevet

Kanskje. Prøver å leve litt på sparemodus nå og holde underholdningskostnader nede, men ellers gjerne. Det er sikkert ikke noe fabelaktig, men en god popcorn-film, og Robert Downey Jr er jo litt kjekk. ;)

Gjest Mirina
Skrevet

Skal garantert se den, men ikke nødvendigvis på kino.

Skrevet
:ler: Jeg synes den ser litt latterlig ut, så blir nok ikke kinotur. Men at jeg ser den når den kommer på DVD skal man ikke se bort i fra.
Skrevet
:ler: Jeg synes den ser litt latterlig ut, .

:hår: Du eier ikke god smak! :P

Gjest Nedfall
Skrevet
:ler: Jeg synes den ser litt latterlig ut, så blir nok ikke kinotur. Men at jeg ser den når den kommer på DVD skal man ikke se bort i fra.

Det er bare fordi du ikke er vant med å se på jernmenn til vanlig !

Skrevet (endret)

Linken funker ikke din drittsekk!

Glem det, nå funka den!

Det er de statuene av Gormley, eller hva han heter for noe. Han som hadde de mennene på Solastranda, og en langt opp på en vegg i Bogstadveien.

Endret av Pax
Gjest Nedfall
Skrevet
Linken funker ikke din drittsekk!

Glem det, nå funka den!

Det er de statuene av Gomley, eller hva han heter for noe. Han som hadde de mennene på Solastranda, og en langt opp en vegg i Bogstadveien.

Det er han gromly, ja

Skrevet (endret)

Ok. :)

Det er ikke så mange som har sett den i Bogstadveien, tror jeg, siden den er langt opp en vegg. Den er ganske kul. Googlet etter bilder, men fant ikke.

Oh... så litt nærmere på bildet, og så at de til og med har tissefanter! :sjarmor:

Endret av Pax
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei

jeg så den på kino igår og det var grei underholdning det. Det jeg syntes var litt påfallende var produktreklamen med hensyn til Audi. Hovedpersonen er styrtrik og har en garasje full av flott biler...og så velger han konsekvent å kjøre rundti en Audi R8 eller hva den nå heter. Sekretæren kjørte vel en Audi A5 og senere i filmen er vel en Audi Q7 involvert i sekvens på motorveien. Tilfeldighet eller er filmen sponset av Audi? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...