Gjest Minimia Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Inspirert av flere tråder her, lurer jeg på om det finnes noe råd for å øke sexlysten? Slik at jeg kan møte min klåfingrete mann på halvveien...
Gjest sway away Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 vet ikke om noe spesielt, men det sies jo at matvarer som østers, jordbær, champagne og...hva annet var det igjen? skal være et slags afrodisiak. det er jo også mulig å kjøpe div lukteoljer som skal pirre sexlysten, tror til og med de selges i helsekostbutikker. ellers så er det jo å høre på masse sexy musikk, se sexy filmer, kanskje forsøke å lure hodet til å tenke seksuelt om det aller meste. kan gjerne snu om spørsmålet og spørre om det er noe som minsker sexlysten, for jeg sliter med det motsatte problemet evt p-piller som demper lysten. gid vi alle var like når det kom til sex! så lite komplisert det hadde vært da
DaYdReAm Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 jeg sliter også med motsatt problem:P men det siste jeg leste nå, var at det var kommet en pille på markedet, som skal øke sexlyst for kvinner. men jeg vet ikke om den er godkjent. det er desverre en del jenter som ikke føler at de imøtekommer mannens behov - kommunikasjon er en fin ting. han bør jo forstå at dere ikke helt har samme sexlyst, men at dere kan inngå et kompromiss? men hvis du vil øke sexlysten, ta en tur til legen. han vet råd, du er ikke alene:) det er også det sikreste, en vet aldri hva piller på nett inneholder. "urtepreparater"(spesielt de som aventeres på nett) inneholder ofte ulovelige stoffer, så vær forsiktig! til hun andre som hadde svart, jeg tror noen p-piller kan minske lyst. dette er egentlig et paradoks da! men jeg er glad for det:P iallefall i disse singlestunder... jeg går på "mercilon" nå, og later som om jeg har mindre sexlyst. nå blir jeg bare kåt av og til(når jeg er singel), før var jeg kåt hver dag, og ofte "uten grunn"(også når jeg er singel). men kansje jeg ikke er så kåt fordi jeg har vært i et halvt år i sølibat? men når jeg er i forhold klager verken jeg eller han på min sexapetitt argle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå