Gjest hjælp Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Trenger råd... no e dt en mnd siden eksen stakk av, jeg har skrevet et brev te han hvor jeg klarer at jeg har vært en idiot og ikke behandlet han som han har fortjent dt.. Sende el itj?
Embla s Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Ja, mener du at du har oppført deg dårlig mot ham, eller er det noe du vil skrive i desperasjon etter å få han tilbake? Hvorfor vil du sende ham et brev, hva er det du vil oppnå med det? Hvis du oppførte deg dårlig mot ham og du har dårlig samvittighet for det nå, så syns jeg det høres fint ut å be om unnskyldning i et brev. 1
Gjest hjælp Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Det vil ikke virke masete og desperat.... jeg vil forklare at jeg har sett feil på ting og har oppført meg dumt med tanke på ting jeg har gjort. El ska jeg la han være og tenke...
Lissi Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Det vil ikke virke masete og desperat.... jeg vil forklare at jeg har sett feil på ting og har oppført meg dumt med tanke på ting jeg har gjort. El ska jeg la han være og tenke... Sånne ting er ofte lurt å se før man blir forlatt.. Ofte er det for sent når de har kommet seg ut av et dårlig forhold og har fått det bedre. Tror kanskje du bare bør gå videre med livet ditt. Jeg tenker slik at siden han stakk så er det nok et valg han har tatt. Hadde du kastet han ut og han elsket deg fortsatt hadde du kanskje hatt angrefrist:)
Gjest hjælp Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 bare dumt og prøve med andre ord... Lønner seg ikke å prøve altså, hva har jeg å tape?
Fluffie Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 bare dumt og prøve med andre ord... Lønner seg ikke å prøve altså, hva har jeg å tape? Tja, hvis du har noe haap om aa faa han tilbake er sannsynligheten stor for at et slikt brev vil oedelegge enda mer. Det er i alle fall ganske sjeldent at slike brev hjelper. Du boer heller la han vaere i fred og gaa videre.
Gjest hjælp Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 ja, vil gjerne ha han tilbake.. hvordan kan et sånt brev ødelegge mer?
Lille Lea Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Hvorfor ble det slutt da? Tror du han fortsatt vil ha deg tilbake? Du kan sende brevet hvis det faktisk var DIN feil, hvis han gjorde det slutt pga manglende følelser, eller var fristet på å være fri å frank, IKKE send det. Men om du tror du har en sjans, hvorfor ikke.. (ikke send ett like langt som rachel i friends..haha! Det ble aldri lest ferdig;))
Kamikatze Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Nesjda. Bare skriv og send brevet du. Du har ingen ting å tape. Men du bør ikke tigge noen om å komme tilbake i et brev. Heller ikke ber du ham ta kontakt i det. Har du gjort noe som krever en beklagelse, synes jeg det er på sin plass at du skriver og sender et brev om det, hvor du forklarer at du oppførte deg som en idiot, og at du håper at han en gang kan tilgi deg. På denne måten kan du senke aggresjonsnivået hos ham, slik at du øker sjansen for at han ikke bare ser på deg gjennom hatets briller, om dere treffes igjen en gang. Å be om tilgivelse for å ha såret et annet menneske, er da ikke noe negativt. Om han kan eller ei, beror på hva du har gjort. (Er det utroskap, så kan den nok sitte lenger inne, enn om du bare heiet på motstanderne til hans fotballag). Men, som sagt. Ikke trygle ham om å ta deg tilbake i et brev, eller still andre krav om svar. Be om tilgivelse, og ferdig med det. Så får eventuelt annet komme som det kommer, når det blir. (Skulle gjerne ha oversatt dette innlegget til sms-språk for deg, men da blir andre brukerne her så sur ) 1
Embla s Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 (Skulle gjerne ha oversatt dette innlegget til sms-språk for deg, men da blir andre brukerne her så sur )
Gjest Cascabel Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Jeg hadde blitt sprø om eksen sendte meg et brev. Er det slutt så er det slutt.
Gjest hjælp Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Jeg har nok behandlet han dårlig.. og dt e hans følelser dt e snakk om.. Var i alle fall det han sa. men tror jeg har såret hans følelser, noe som gjorde at han begynte å tvile på sine
Gjest Gjest_sOFIA_* Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde blitt sprø om eksen sendte meg et brev. Er det slutt så er det slutt. Neida, ikke alltid de se..... Noen ganger trenger man en pause fra hverandre og få saker og ting litt i perspektiv. Kanskje må man oppdage at man faktisk savner den andre kjempemasse. Det er ganske så mange forhold som har hatt en pause og blitt sammen igjen og fått det mye bedre, mens andre finner tilbake til hverandre igjen også blir det slutt for godt etter en stund. Spørsmålet er vel heller om han fortsatt er glad i deg og vil ha deg tilbake. Kanskje han sitter og venter på at du skal ta kontakt ??? Synest du skal sende brevet hvis du gjerne vil ha ham tilbake og at dere klarer å finne ut av problemene deres. Du sier det jo selv.... Du har INGENTING å tape på dette !!! Lykke til !:-)
Gjest guest hjelp Skrevet 28. april 2008 #14 Skrevet 28. april 2008 Takk takk, det e så sant så sant.. jeg har ingen ting å tape. så jeg sender brevet, så ser jeg hvordan det går.. Huff, det var skremmende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå