Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 God vask/rens til litt blank/fet, men ellers normal, hud? Trenger ansiktskrem også, gjerne med solfaktor. Ser dere forskjell på huden når dere bruker dyre produkter i forhold til billige?
Gjest Cathena Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg synst det er stor forskjell på huden min når jeg bruker dyre eller billige produkter..., huden er klart mye penere når jeg bruker skikkelige produkter tilpasset min hud.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg synst det er stor forskjell på huden min når jeg bruker dyre eller billige produkter..., huden er klart mye penere når jeg bruker skikkelige produkter tilpasset min hud. Ok:) Hvilke produkter bruker du? Bruker du mer enn bare rens og krem?
Gjest Cathena Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Fortiden bruker jeg Dùve Medica, DYRE produkter! Men, de er så utrolig gode!, jeg lurer på om å skifte over til Declarè, som er mye rimligere. Jeg bruker rens, tonic og fuktighetskrem. Jeg synst jeg får mye mer ut av produktene når jeg har noe i tillegg, så jeg har en eksfoliator ògså, som jeg bruker isteden for skrubbekrem, huden min blir "hissig" av skrubbeprodukter. Eksfoliatoren som jeg har under fuktighetskremen om kvelden, fjerner døde hudceller og får ellers det jeg tar over huden, til å trenge enda dypere ned i huden, resultatet blir at jeg er kvitt den tørre overhuden og samtidig får roet ned acnehuden min. Men, jeg anbefaler deg å bruke et serum (uansett merkevalg), til å ha under kremen om natta. Serum finnes i de fleste merker, òg til forskjellige hudtyper.
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 God vask/rens til litt blank/fet, men ellers normal, hud? Trenger ansiktskrem også, gjerne med solfaktor. Ser dere forskjell på huden når dere bruker dyre produkter i forhold til billige? Hei. Ja hudpleie er viktig, men vi bør vel ikke tenke på hva den koster og at de dyreste merkene er de beste. Vi bør vel heller lese på innholsfortegnelsen istedet for pris. Det sies at vi kvinner utsettes for mellom 50- 100 forskjellige kjemikalier hver morgen på badet før vi er ferdige å stelle oss. Det er kanskje et tankekors hva vi utsetter oss selv og miljøet for. Huden er det største organet på kroppen vår, tenk hva det gjør for helsa vår når vi smører den inn med kjemikalier. Det er kanskje ikke så merkelig at vi har så mye allergier som vi har. Det jeg grøsser aller mest over er at de fleste kjente kosmetikk/hudpleiegigantene tester på dyr før det kommer til oss. Jeg vil råde deg til å finne deg et hudpleiemerke som ikke tester på dyr og som er mest mulig naturlig.
Gjest lucky!74 Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Kjøp kvalitet uansett! Virker ikke som du har problemhud så en vanlig rens og en faktorkrem med fukt skulle passe deg bra. Kanskje en nattkrem også? Et par ganger i uka kan det være deilig å bruke en peeling for å renset skikkelig opp. Dette merket er bra synes jeg http://eu.strawberrynet.com/skincare.aspx?...22&goChar=D Kjøper du det her blir det billig også. Produktene er drøye. Det med om man bør kjøpe dyre produkter eller ikke kommer vel ann på om man har en vanlig eller en problemhud. Men når det går ann å kjøpe fra feks Strawberrynet og Ebay så får men jo kvalitetesprodukter til en rimelig pris. Så da er det jo like greit å holde seg til de bedre/dyrere merkene.
mari4ever Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Merker forskjell fra niva til body shop som jeg bruker nå Sea weed serien er utrolig bra, fordi den både matter og fukter samtidig veldig bra der det trengs:) Bruker rensemelken, tonicen og fuktighetskremen+ ansiktsmasken og peelingen 1-2 ganger i uken for å fjerne overflødig fett. Anbefales på det sterkeste siden det er veldig bra produkter for huden og de ikke er testet på dyr, dermed mer bra for huden:)
royaltrux Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Har brukt Dermalogica i noen år og er veldig fornøyd. Prøvd Decleor en stund i vinteren men fikk kviser. Med en gang jeg byttet så så jeg forskjellen. Prøv FaceMapping på www.dermalogica.com så kan du får anbefalt produkter.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Merker forskjell fra niva til body shop som jeg bruker nå Sea weed serien er utrolig bra, fordi den både matter og fukter samtidig veldig bra der det trengs:) Bruker rensemelken, tonicen og fuktighetskremen+ ansiktsmasken og peelingen 1-2 ganger i uken for å fjerne overflødig fett. Anbefales på det sterkeste siden det er veldig bra produkter for huden og de ikke er testet på dyr, dermed mer bra for huden:) Har tenkt litt på Seaweed, ja. Ser ut som de kunne passe til min hud, siden huden min er litt blank. Ikke testet på dyr og ikke så dyrt. Perfekt:) Takk til dere andre også!
mari4ever Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Har tenkt litt på Seaweed, ja. Ser ut som de kunne passe til min hud, siden huden min er litt blank. Ikke testet på dyr og ikke så dyrt. Perfekt:) Takk til dere andre også! Stemmer det=) huden min er ikke blank i ansiktet, bare i t- zonen og denne serien hjelper veldig, pluss den pleier huden på samme tid:) Denne serien er absolutt verdt pengene. brukt som sagt nivea og lignende tidligere, kan ikke sammenlignes:)
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Stemmer det=) huden min er ikke blank i ansiktet, bare i t- zonen og denne serien hjelper veldig, pluss den pleier huden på samme tid:) Denne serien er absolutt verdt pengene. brukt som sagt nivea og lignende tidligere, kan ikke sammenlignes:) Høres bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå