Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Noen som har prøvd 3-step hudpleien fra Clinique? Har sett at de har små reisesett. Noen som vet hva disse inneholder og evt. hvor lenge de varer? Selges reisesettene i butikkene enda?
Gjest Madre Mia Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg bruker daglig 3-step hudpleie fra Clinique (den mildeste), og kjøper de største flaskene. De varer ca 8 mnd ved daglig bruk, 1 x om dagen. Men DDM Lotion varer to-tre måneder. Har ikke prøvd reisesettene, sikkert ok til å begynne med hvis man er usikker på om man vil ha produktet. Så de i butikkene i forrige uke.
Gjest Cathena Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Reisesett er genialt om man vil teste produktene, gratis testere er som regel ikke nok for å få testet produktene. Synst alle merker burde ha reisesett, fin til turer ògså, så slipper man å ta med alt en har hjemme!
astral Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg bruker de mildeste av variantene, har tørr til normal hud. Har 200ml flaskene. I mitt tilfelle blir ansiktsvannet tomt når cleansern er halv. Har 125 ml kremen, bruker rikelig både morgen og kveld. Har brukt opp halvparten siden begynnelsen av februar. Veldig fornøyd med serien, men jeg har ikke prøvd så mye annet heller =)
laperla Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 (endret) Noen som har prøvd 3-step hudpleien fra Clinique? Har sett at de har små reisesett. Noen som vet hva disse inneholder og evt. hvor lenge de varer? Selges reisesettene i butikkene enda? Hei:) Jeg har brukt den i flere år nå, og det virker som det opplegget er det som fungerer best på min hud. Bruker den for fet hud, altså nummer 4. Og DDML gel'en på sommern og lotionen på vintern. De reise setta varer vel ikke allverden... En uke kanskje? Og de testerene er vel tre dager? Vet ikke om de er å få tak i butikken, er vel kampanjer det vel. Men har sett sånne reisesett med litt ekstra i på strawberrynet. Ja, også må en legge til at Cliniqueproduktene er billige der;) Endret 28. april 2008 av laperla
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Reisesett er genialt om man vil teste produktene, gratis testere er som regel ikke nok for å få testet produktene. Synst alle merker burde ha reisesett, fin til turer ògså, så slipper man å ta med alt en har hjemme! Ja, ikke sant? Var det jeg tenkte. Teit å kjøpe store flasker før en vet om de passer til din hud. Bra til tur også, ja:)
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Ikke noe hvis du har litt sensitiv hud. For meg er det i hvertfall som å vaske anskiktet med zalo og neglelakkfjerner.
Essie_ Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Ikke noe hvis du har litt sensitiv hud. For meg er det i hvertfall som å vaske anskiktet med zalo og neglelakkfjerner. Clinique hadde denne virkningen på meg også. Men har sensitiv hud, ja.
Rexina Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Har også brukt Clinique. Har sensitiv hud og huden min likte det veldig godt, men fant aldri en krem som passet meg. Brukte den mildeste rensen og ansiktsvannet. Prövde faktisk to renser når jeg tenker meg om Extra Mild og Mild. Likte de veldig godt. Også brukte jeg superdefence-kremen for törr kombinert hud, men den var alt for fet til min blandinshud som kan bli litt blank. Bruker dere en krem over den gule kremen som föler meg i settet, eller bare denne alene?
laperla Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Har også brukt Clinique. Har sensitiv hud og huden min likte det veldig godt, men fant aldri en krem som passet meg. Brukte den mildeste rensen og ansiktsvannet. Prövde faktisk to renser når jeg tenker meg om Extra Mild og Mild. Likte de veldig godt. Også brukte jeg superdefence-kremen for törr kombinert hud, men den var alt for fet til min blandinshud som kan bli litt blank. Bruker dere en krem over den gule kremen som föler meg i settet, eller bare denne alene? Huden min er både fet, sensitiv og tørr... Men den serien for fet hud fungerer faktisk på meg. Det vannet inneholder jo alkohol, men det svir ikke, prikker litt bare. Hudpleiern i parfymeriet sa at jeg absolutt ikke måtte gni bomullsdotten i ansiktet i håp om at det skulle bli "renere" da. Jeg bruker som nevnt tidligere gel'en og lotionen avhengig av årstiden. Har du prøvd den nye med antioksidanter da? Continuous rescue antioxidant moisturizer heter den vel. Den er oljefri og finnes for kombinert/fet hud.
Rexina Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Nei det har jeg ikke.. Slutta med serien i høst og har siden det prøvd Dermalogica i 4 mnd, Dr. hauschka i 3 mnd og nå er jeg tilbake på dermalogica igjen. Har egentlig en problemfri hud men plutselig (uavhengig av renseprodukter) får jeg plutselig store bylleaktige kviser som kan minne om myggstikk og som blir til sår i ansiktet. Nå er alt helt borte, men det kommer nok tilbake. mistenker at det er noe jeg ikke tåler eller hormonelt betinget.. Det var dette jeg fikk da jeg brukte clinique og trodde produktene ikke var noe for meg, men fikk jo dette både med Dermalogica og Dr. H også, så har skjønt nå at de faktisk gjorde huden min ganske fin:)
Gjest Lacuna Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Clinique har dessuten flere fuktighetskremer, blant annet Moisture Surge (i flere varianter, tror jeg), og Moisture On Call. Det burde være mulig å finne noe som passer huden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå