Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å kjøpe Mango Body Butter fra The Body Shop. Har hørt mye bra om de! Har litt tørr hud, men ikke sånn at jeg trenger ekstremt mye fuktighet. Blir Mangoen kanskje for fet for min hud, da? Siden det står "very dry skin" på den... Hvilken er deres Body Butter-favoritt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Min favoritt akkurat nå er kokos-varianten. Lukter godt, (kanskje littebitt mye kokos), og trekker godt inn i huden.

Mangoen har også en deilig duft, men på meg ble den liksom liggende utenpå, den trakk ikke så godt inn. Og jeg har tørr hud.

Skrevet
Min favoritt akkurat nå er kokos-varianten. Lukter godt, (kanskje littebitt mye kokos), og trekker godt inn i huden.

Mangoen har også en deilig duft, men på meg ble den liksom liggende utenpå, den trakk ikke så godt inn. Og jeg har tørr hud.

Ok;) Får se hva jeg gjør, da. Kokosen høres deilig ut! Sommerlig:) Kanskje jeg heller tar den...

Skrevet

Jeg liker brazil nut, mandel og kokos best.

Skrevet
Jeg liker brazil nut, mandel og kokos best.

Jeg har prøvd Brazil Nut Scrub. Den var kjempegod og luktet deilig, så kan tenke med at Body Butteret også er bra:)

Gjest Infralove
Skrevet

Kva er skilnaden på body butter og body lotion?

Skrevet
Kva er skilnaden på body butter og body lotion?

Body butter er fetere enn lotion. Lotion trekker lettere inn i huden, i hvert fall om du har normal hud:) Har ikke noe bedre svar, egentlig...

Gjest Anerikke
Skrevet

Jeg har prøvd mange av disse, men har gitt opp. De er rett og slett for fete for meg, og føles klissete. Og så lukter de så sterkt!

Skrevet

Min favoritt er oliven. Den har ikke så sterk duft.

Jeg smører meg om kvelden for jeg synes det er ekkelt når klærne "setter" seg fast i huden siden kremen er så fet.

Skrevet

Jeg bruker papaya av og til, men den lukter veldig sterkt, så jeg greier ikke å ha den i ansiktet og må vaske hendene etterpå. Jeg brukte kakaokrem under svangerskapet, og det var deilig å smøre magen... men jeg kunne bare smøre på kvelden, fordi klærne satt fast.

Body scruben er kjempegod, bruker den hver gang jeg dusjer. Det er så herlig når mannen skrubber ryggen min skikkelig, og det lukter lite av de når jeg er tørr :)

Gjest *smak*
Skrevet

Bruker også papaya, synes den lukter behagelig. Den gjør underverker for min ektstremt tørre hud. Bruker bodybutter hver dag.

Skrevet
Body butter er fetere enn lotion. Lotion trekker lettere inn i huden, i hvert fall om du har normal hud:) Har ikke noe bedre svar, egentlig...

Det heter nok body butter fordi den har konsistens veldig likt smør (eller smørkrem). Tykk konsistens, mye fettere som du sa.

Skrevet

Min favoritt er Shea Butter. Men jeg har bare prøvd oliven, mango og liljekonvall eller noe. Synes mangoen lukter kjempegodt, men er ikke den som er best på huden synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...