Gå til innhold

Gaute Grøtta Grav: Hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan det ha seg at Gaute Grøtta Grav har vært så populær blant damene og i media?

Er det noe spesielt med hans figur som gjør at han bør bli sett på som attraktiv og populær?

Det hadde jo vært interessant med noen svar her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål!

Jeg skal følge med hvilke svar som kommer her...

Gjest hyggelig
Skrevet

ja det lurer jeg også på! han er jo ikke akkurat det man kan kalle klassisk pen, og kroppen hans eller heller ikke noe man snur seg etter to ganger... så hva er det? personligheten? det faktum at han er kjendis? jeg heller mot det siste alternativet...

men man kan jo ta feil! :)

Skrevet

Eller kanskje noe så enkelt som at folks preferanser er forskjellige. Akkurat slik som at jeg kanskje ikke synes mennene deres er spesielt attraktive f.eks., og dere ikke synes min mann er det?

Når det er sagt synes jeg heller ikke at Gaute Grøtta Grav er spesielt attraktiv, men jeg kan godt skjønne at han har draget på damene.

Skrevet
men jeg kan godt skjønne at han har draget på damene.

Hm...ja, der faller jeg av lasset.

Alle har ulik smak osv.

Men den status Grøtta Grav har er kanskje medieskapt og ikke reell? Eller hyler tenåringsjenter når de ser ham?

Skrevet

Det er jo vanskelig for oss som bare ser ham på tv å gjøre oss opp en mening om hvorfor han er attraktiv. Kanskje han er kjempehyggelig og morsom privat, kanskje han har mer utstråling enn det vi får inntrykk av gjennom skjermen. Dessuten har han antagelig selvtillit, er positiv og forholdsvis vellykket karrieremessig, noe man ikke skal kimse av.

Han er ikke min type mann, men jeg har ingen problemer med å skjønne at han får seg dame. Jeg har heller ikke problemer med å innse at smaken er forskjellig. Hadde jeg vært landets eneste talentspeider på utkikk etter hotte menn, ville f eks aldri Kåre Conradi fått noen som helst mediekarriere. Mens jeg synes en "slask" som

er underlig sexy, til og med uavhengig av humoren :ler:
Gjest Infralove
Skrevet

Men Gaute er jo langt frå den einaste! Mindre pene "Kjendisar" blir jo stadig erklært sexy/søt/osv av medier.

(((((Eg har gløymt korleis man skriver erklært)))).

Har blader og aviser ordet "sexy" på framsida, selger dei meir. Og det er alltid nokon som syns personen er sexy, uansett korleis den ser ut (heldigvis?).

Kjendis = økt status hos det motsatte kjønn.

Då siktar eg til det mindretalet av damene/ mannane som syns det er spennende med kjendisar.

Korleis veit du forresten at Gaute er populær blant damene?

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg har truffet Gaute privat et par ganger på fester. Og jeg tror grunnen for at han er godt likt er den utrolig flotte personligheten hans. Han er kjempe snill, morsom, smart og ikke egoistisk en plass. Han er mer opptatt av å få andre til å føle seg vel og høre hva har å si istedet for å snakke om seg selv.

Gaute er en fantastisk person, og det sier jeg ikke fordi han er kjent i media.

• Liker 1
Skrevet
Jante, jante... :roll:

Enig!

Jeg synes dette er en fullstendig meningsløs diskusjon.

Det er som noen sladrer i nabolagene rundt omkring: "Se på Per, kan du skjønne at han stadig har ny dame? Jeg synes ikke han er spesielt pen! Det må nok være den fine og dyre bilen hans som egentlig drar damene!!"

Man må jo også huske på at enhver ny kjæreste han har blitt slått stort opp i media og kan derfor virke ganske voldsomt - det er vel ikke sikkert han har så mange flere damer enn folk flest har hatt i hans alder.

Skrevet
Mens jeg synes en "slask" som
er underlig sexy, til og med uavhengig av humoren :ler:

Har aldri hørt om ham, men han så jo kjekk ut. Hvis han hadde sett mer veltrent ut, så ennå bedre.

Skrevet
Jante, jante... :roll:

Ja, jante, jante.

Da vet jeg at Grøtta Grav er veldig hyggelig og at han derfor har et kobbel av damer etter seg.

Er det ikke gøy å snakke om andre?

Skrevet

Han er vel en jævel i senga, da...

:vetikke:

Skrevet
Hvordan kan det ha seg at Gaute Grøtta Grav har vært så populær blant damene og i media?

Er det noe spesielt med hans figur som gjør at han bør bli sett på som attraktiv og populær?

Det hadde jo vært interessant med noen svar her.

Når ble Grøtta Grav "så populær" blant damene, da :klø: ? Har han plutselig havna på en av disse "mest sexy"-listene eller? At han er "populær", eller har vært mye omtalt i media, er vel derimot ikke så rart, ettersom han tross alt er programleder i et av landets mest sette TV-program...

(Forøvrig er det vel ingen nyhet at kjendisstatus til alle tider har gjort både de som fysisk ikke har mest å skryte av, eller også de største drittsekkende blant oss, til dame-/herre-magneter)

Skrevet (endret)

tror han spiller veldig fint på de "omsorgsperson" tangentene hvertfall.

en tur-glad farsfigur, som tydeligvis kan mye om "bål & bær" ...

jeg kunne godt sett for meg å falle for en fyr som så lett sklir inn i bilder folk har av fremtiden...

hva Dylan Moran anngår tror jeg han kunne "ledd meg i seng" :sengekos:

-all vin&sigg (overflods) bruken gjør ham på en måte til en "Bad Boy"

:fnise:

edit: trykkleif

Endret av tjadama
Skrevet

vet ikke jeg, men jeg syntes han er eller virker litt morsom. kanskje det er det?? vet ikke jeg men.

Gjest Tang Lung
Skrevet (endret)

Denne fyr'n (slik som dr Phil) skulle vært hømbla dvs dengt av Iron Sheik :

"Grøtta Grav , you no good SOB.....I'm gonna break your back , f**k your a** and then you're gonna feel HUM-BELLED !"

(og nei , jeg overdriver ikke....dette er slik Iron Sheik er til daglig lol)

Tror det er flere i Norge som skulle vært hømbla :

-Trond Giske (bare å se han provoserer meg.....lol)

-de som sier hvert jævla år at lisensen skal bli fjernet

-David Toska

m.fl....lol ;)

Endret av Tang Lung

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...