Gå til innhold

Hadde du prøvd deg på en av disse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg bare sett dem på gata, nei. Hvorfor....fordi jeg ikke har for interesse å sjekke opp tilfeldige folk på gata.

Men hadde jeg derimot møtt dem ett sted å kommet i prat og jeg finner en av dem hyggelig så ja, mulig du......

(men måtte vært singel da ;) )

Skrevet

Tja han med det mørkeste håret kanskje muligens... men stilen på klærne hans var ikke helt topp.

Skrevet

Litt rare klær, da - men hvorfor/hvorfor ikke?

Skrevet

Nei, aldri i verden om jeg hadde prøvd meg på noen av dem.

De er altfor unge for meg, ser ut som noen guttunger.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Tja, hadde jeg vært singel og møtt de så kanskje. Er de hyggelige? Sjarmerende? Har de god humor? umulig å svare utfra et bilde om jeg ville prøvd meg på noen, men utseendemessig var de da helt ok.

Skrevet

Han til venstre såklart, for han hadde så deilige, hvite og store hender. :sjarmor:

Skrevet

Sånn utseendemessig er ingen av de helt min type, og det er jo kun det vi har å gå etter her.

Svaret er derfor nei.

Gjest Peachbud
Skrevet
Søte gutter. Er de kjærester?

Vet ikke, men er ikke umulig. Kan kanskje se litt sånn ut.

Tja, hadde jeg vært singel og møtt de så kanskje. Er de hyggelige? Sjarmerende? Har de god humor? umulig å svare utfra et bilde om jeg ville prøvd meg på noen, men utseendemessig var de da helt ok.

De er hyggelige, sjarmerende, men har dårlig humor. Ville du?

Han til venstre såklart, for han hadde så deilige, hvite og store hender. :sjarmor:

Jepp, hvem kan vel motstå noen sånne? :sjarmor:

Skrevet

Dersom han med lua ikke var homo (som det ser ut som her) og dersom han var en hyggelig, blid og intelligent kar: ja, da hadde jeg prøvd meg. Men sjansene for at han er sånn er vel heller små..

Gjest Bellatrix
Skrevet
De er hyggelige, sjarmerende, men har dårlig humor. Ville du?

Kommer an på hva man ser på som dårløig humor.;) Jeg kan godt ha dårlig humor selv, men jeg synes det er viktig å kunne le sammen.

Skrevet

Om han med lua hadde hatt de rette egenskaper, så ja, han hadde jeg nok prøvd meg på....... kanskje!!!!!

Gjest Peachbud
Skrevet

Så bildet i en amerikansk moteblogg, den typen hvor en fotograferer folk på gata. Derav klærne.

Ved første øyekast syntes jeg han blonde til venstre var virkelig kjekk. Er tydeligvis litt alene om det.

Bare en?

:lur:

Du sår syndige tanker. :lur:

Skrevet

litt for "søtt" for min smak gitt...

Gjest Keitel
Skrevet
Du sår syndige tanker. :lur:

Hey, blir jeg tilbudt to kaker ser jeg ingen grunn til å la være å ta to kakestykker.

Og søtt betyr bare at det blir morsommere å korrumpere.

(du kan ikke stave korrumpere uten rumpe. hah!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...