Gjest nalle-maja Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Heisann! Varmebeskyttende spray skal i håret FØR bruk av rettetang?? Jeg synes håret ble vått og klistret seg sammen, måtte gre det igjen før jeg brukte jernet. Skal det være sånn?
Gjest Cathena Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Mulig du har brukt for mye? Jeg brukte mye varmebeskyttelse før da jeg brukte rettetang mye. Jeg opplevde det aldri, jeg har brukt spray fra Wella og nå har jeg en "olje" fra Redken! Den er kjempegod, òg håret blir veldig blankt!
astral Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 hihi, hvordan får den beskytta mot varmen fra rettetangen hvis du har den i etterpå da... =)
Gjest nalle-maja Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 (endret) hihi, hvordan får den beskytta mot varmen fra rettetangen hvis du har den i etterpå da... =) Det var det jeg og tenkte, meg siden det ble så flokete i forveien så visste vel ikke jeg Men, kanskje jeg brukte for mye ja, kun ett spray på hver plass neste gang Bruker forresten en som følger med rettetangen:) Endret 27. april 2008 av nalle-maja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå