Gjest Cathena Skrevet 27. april 2008 #1 Del Skrevet 27. april 2008 Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden... Men, som sagt noen som vet hva det vil si å drømme om sin egen død? Drømte det her om natta, òg det var ekkelt! Drømmetyding synst jeg er utrolig interessant, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. april 2008 #2 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg kan desverre ingen ting om drømmetyding, men jeg vet at på dette forumet http://forum.gaiaforum.com/ har de egen tråd for drømmetydning. Og det er mange der inne som driver med dette daglig. Kanskje ett sted å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. april 2008 #3 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) edit: dobbelposting Endret 27. april 2008 av Amalie_85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cathena Skrevet 27. april 2008 #4 Del Skrevet 27. april 2008 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Del Skrevet 27. april 2008 Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden... Men, som sagt noen som vet hva det vil si å drømme om sin egen død? Drømte det her om natta, òg det var ekkelt! Drømmetyding synst jeg er utrolig interessant, forresten. Å drømme at man selv eller andre dør, behøver slett ikke bety at det handler om døden. Heller det at man står foran en stor utfordring, ønsker en endring på et eller annet område i livet, eller at man står foran et veivalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå