Alice Ayres Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Ja, den dagen måtte altså komme - da det ble nødvendig med en slik tråd også. Dette er tråden for alle de som rett og slett juger på seg mer sex enn de egentlig har. Vet ikke om jeg gjør det, men jeg kan jo juge om at jeg juger om at jeg ikke har sex. Bare for å ha en skikkelig kick-off vil jeg fortelle dere om den gangen jeg hadde sex med Brad Pitt. Altså. Brad og jeg møttes i heisen på Nordstrom. Jeg kjente ham ikke igjen sånn helt umiddelbart. Han hadde vanlige jeans, grå og litt sånn halv-slaskete genser, caps og solbriller. Det var først da heisen plutselig ble sittende fast mellom ti etasjer at jeg ble klar over hvme det var jeg delte heis med. Man skulle tro at en butikk som Nordstrom hadde heisreparatører som kunne komme på et lyeblikks varsel - med tanke på det klientellet de har, men det varte og rakk. Det hjalp sikkert ikke på at det var søndag heller. Etter en halv time, kjente jeg at panikken så smått begynte å bre seg. Klaustrofobien, som jeg ikke engang var klar over at jeg hadde, meldte også sin ankomst. Vanligvis kan man snakke med hjelpen ved å trykke på en knapp i heisen, men intercomsystemet funket ikke. Jeg åpnet munnen for å si noe, men lengre enn det kom jeg ikke, før Brad kastet seg over meg og vi begynte å nikline, for så å falle ned mot gulvet, hvor vi elsket med dyrisk intensitet i dagesvis. Det var vel rundt andre dag at jeg ble klar over hvem han var, noe som førte til at vi holdt på enda lengre. Ja, det var historien om Brad og meg. I heisen hos Nordstrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå