Gå til innhold

Ville du ha dratt i bryllupet til søstera di?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis det var på månen, eller de krevde inngangspenger eller hun giftet seg med en fascistisk massemorder med danseband-dilla.

Ellers: Ja.

Skrevet

Uansett?

Nå vet jeg ikke hvorfor du spør om dette... Men har tenkt ut forskjellige grunner til at man kanskje skulle velge å ikke dra i bryllupet til søsteren sin, og jeg kom frem til at jeg ville dratt uansett. Ganske enkelt fordi min søster er veldig, veldig viktig for meg.

Skrevet

Så sant hun ikke har stjålet kjæresten din og gifter seg med han eller noe, så ville jeg reist..

Ligg heller litt lavt i terrenget og gå heller hjem litt tidlig fra festen hvis du ikke føler for å være veldig "nær"..

Husk - den som ler sist ler best!

(Hvis det på noen måte kan relateres til dine grunner for å spørre om noe sånt)

:filer:

Gjest ¤bella¤
Skrevet

ja. Er utrolig glad i søstra mi, og ønsker å stille opp så langt det lar seg gjøre.

Gjest Cascabel
Skrevet

Det spørs. Ikke om hun viser seg å bli helt grusom og føl, vi ender opp som uvenner og hater hverandre.

Men sånn per dags dato så ville jeg dratt :)

Skrevet

Ja det tror jeg, så lenge hun ikke tok min kjæreste og giftet seg med han.

Skrevet

Kommer an på søstera, eller snarere mitt forhold til henne. Hadde vi vært venner og hun hadde vært en del av livet mitt i det daglige så ville jeg dratt. Hadde hun vært et nek som jeg ikke hadde sett noe til de siste 10 åra eller så, så ville jeg ikke dratt. (Og så finnes det selvsagt avskygninger mellom de to ytterpunktene som jeg måtte vurdert for seg :fnise: )

PS: Har ingen søster, så dette er ren teori....

Skrevet
Så sant hun ikke har stjålet kjæresten din og gifter seg med han eller noe, så ville jeg reist..

Enig! Men jeg har ingen søster da.. Og tror vel ikke brødrene mine ville stjålet kjærstene mine eller noe.. :fnise:

Gjest Revenka
Skrevet

Nei. Jeg har droppet bryllupet til min søster. Kjøpte ikke gave heller, men sendte henne et kort. Har ikke noe kontakt med henne og ønsker det heller ikke.

Min andre søster derimot ville jeg selvsagt dratt i bryllupet til, og hvis det var planlagt i god tid ville jeg ha lagt mine planer rundt hennes store dag.

Skrevet

Min søster er den av de viktigste personene i livet mitt så jeg ville uten tvil dratt i bryllupet hennes ja.

Skrevet

Det er litt vanskelig når trådstarter ikke gir noen forutsetning for hvorfor man ikke skulle dratt. Det kan jo være så mangt, som noen nevner at hun har tatt kjæresten din, eller at bryllupet er så langt borte at du må ta opp lån. Eller hva med varianten "du er ikke invitert" ;)

Skrevet

Kjipt av deg å ikke gi mer informasjon, trådstarter. Det var den ene setningen du hadde å komme med?!

Skrevet

Så lenge jeg ønsket å ha henne i livet mitt fram igjennom og hun ville ha meg der, ville jeg dratt. Hvis det var økonomisk gjennomførbart og helsemessig forsvarlig selvfølgelig. Om hun hadde klart å stjele min kjæreste hadde jeg syntes det var dårlig gjort, konkludert med at han ikke var verdt å samle på, og hold meg litt i bakgrunnen i bryllupet. Men jeg hadde nok vært der på et vis.

...sitter jeg og sier etter at min søster såvidt møtte opp i min konfirmasjon etter å "ha fått kniven på strupen" av min mor. Hun gadd rett og slett egentlig ikke å komme hjem, for hun ville heller ha helgen sin på folkehøyskolen. Lurer av og til på om jeg er litt smånaiv og selvoppofrende... :sukk::regn:

Skrevet
...sitter jeg og sier etter at min søster såvidt møtte opp i min konfirmasjon etter å "ha fått kniven på strupen" av min mor. Hun gadd rett og slett egentlig ikke å komme hjem, for hun ville heller ha helgen sin på folkehøyskolen. Lurer av og til på om jeg er litt smånaiv og selvoppofrende... :sukk::regn:

La meg pressisere: Vi hadde et litt røft forhold i tenårene, kanskje det er det som har brakt oss så nært i dag. Selv om vi fremdeles kan krangle så fillene fyker. Men et bryllup skjer (forhåpentligvis) bare en gang, og da er det i ettertid synd å ikke ha vært der. :jepp:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Det var jeg som startet tråden. Beklager at jeg ikke kom med mer informasjon, men jeg var redd for å påvirke dere for mye og i tillegg følte jeg meg veldig såret da jeg skrev innlegget, så jeg vet ikke om jeg hadde vært i stand til å skrive mer.

Saken er at det er jeg som skal gifte meg og søstera mi er den som ikke kommer. Hun synes det er for langt (flybytte). Økonomi har hun ikke nevnt, men jeg vet at om hun synes billettene blir for dyre, så hadde foreldrene våre gjerne hjulpet henne. Overnatting ville vi ha stått for. I tillegg har mannen hennes uregelmessige arbeidstider.

Vi har jevnlig kontakt selv om vi ikke er veldig nære. Det har aldri vært noen stor krangel. Jeg har aldri stukket av med kjæresten hennes eller sviktet henne på noen måte. Men nå må jeg innrømme at jeg føler meg veldig sveket. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...