Gå til innhold

kjøkkenfliser

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_olga_*
Skrevet

10x10 eller mosaikk?hva er finest?lyse enkle glassfliser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes mosaikk, men det er jo smak og behag.

Det kommer også an på hvor stor flate som skal flislegges. Er det et veldig lite område (lite kjøkken), kan det se rart ut hvis man bare får plass til noen få store fliser, og jeg ville definitivt valgt mosaikk.

Skrevet

Det er en smaksak. Jeg synes både mosaikk og 10x10 kan være fint. I tillegg til personlig smak så kommer det ann på størrelsen på kjøkkenet og kjøkkeninnredningen. Vi landet på 10x10 og har ikke angret ett sekund, det passet best til vårt kjøkken. Bestevenninnen min valgte mosaikk og jeg er helt enig i at det er finest på det kjøkkenet de har.

Jeg ville plukket meg ut ett par alternativer og spurt om å få med noen prøvefliser hjem. Det gjorde vi. En får jo selvsagt ikke et helt klart bilde av hvordan det vil bli, men en liten pekepinn gir det jo.

Skrevet

Har du vurdert herdet glass?

Vi fikk herdet glass på kjøkken for en tid tilbake - og det eneste jeg angrer er at jeg ikke fikk gjort det før .. det er så fantastisk lett å holde rent + at det er veldig stilig .. synes jeg ;)

Skrevet

Enig i at det er smak og behag. Lån med deg noen prøver hjem, og se hva du liker best.

Vi har langt, smalt kjøkken, og endte på 30x10, montert horisontalt for å understreke lengden på kjøkkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...