Gjest Sisu Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Liker KMS sine produkter, men de er dyre... Får man kjøpt de billigere noe sted på nettet?
laperla Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Liker KMS sine produkter, men de er dyre... Får man kjøpt de billigere noe sted på nettet? Du kan finne de på lookfantastic.com og hqhair.com f.eks.
Ambivalent Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg kjøper iallefall mine KMS-produkter på lookfantastic.com. Bare jeg passer på at hver bestilling blir under 200,-, er det mye billigere enn i frisørsalonger her hjemme.
Grissini Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Liker KMS sine produkter, men de er dyre... Får man kjøpt de billigere noe sted på nettet? Hvor bor du? På frisøren på Bergen Storsenter har de ofte veldig billige KMS-produkter. I tillegg har jeg kjøpt kjempebillig KMS på Rusta i Sverige (www.rusta.se).
Gjest Sisu Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hvor bor du? På frisøren på Bergen Storsenter har de ofte veldig billige KMS-produkter. I tillegg har jeg kjøpt kjempebillig KMS på Rusta i Sverige (www.rusta.se). Bor på Østlandet... Men skal sjekke ut den svenske adressen. Fungerer det på samme måte på lookfantastisc som på strawberrynet mtp betaling etc? Kan man bruke visa?
laperla Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Bor på Østlandet... Men skal sjekke ut den svenske adressen. Fungerer det på samme måte på lookfantastisc som på strawberrynet mtp betaling etc? Kan man bruke visa? Rusta ligger på Nordby shoppingsenter... (Og om du først er innom der, kan du jo stikke innom den frisørsalongen der også. Rimeligere produkter der enn hjemme.) Har sett disse KMS produktene jeg også, men de er jo av den gamle typen, altså ikke den nye emballasjen. Og elendig utvalgt. Selv om de er knallbillig, 15-20 kr pr. stykk. Du kan betale med Visa sånn som på Strawberrynet. Ikke avansert der heller. (Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er så go' på data...) Men på Lookfantastic må en betale for shipping. Også kan det vel virke som prisene er litt høyere der enn på Strawberrynet, men uansett billigere enn å handle i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå