Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Flere som lager pizza av pitabrød? Kaller det pitsa, jeg Jeg tar et pitabrød som jeg kjøper ferdig i butikken, smører pizzasasaus som jeg lager selv på pitabrødets overflate. Prikker litt med gaffelen (eller lager noen små hull i pitaen) på det så det ikke blåser seg opp i ovnen. Så tar jeg grønnsakene over og steker det midt i ovnen i 10-15 minutter (kommer litt ann på om pitabrødet er frosent) Husk å ta olje på panna så det ikke setter seg fast. Lett og enkelt. Akkuat som oppskriften. Men er det flere som lager det? Hvor lenge har dere det inne i ovnen og hvordan gjør dere det?
Betsy Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jepp, jeg lager pitsa! Smører på pizzasaus (enten hjemmelaget eller fra glass), tar på litt kjøtt (skinke eller pepperoni), grønnsaker (purre, paprika, løk, ananas, sopp - alt etter hva jeg har i kjøleskapet), drysser på ost (mozarella eller vanlig gulost) og urter/krydder. Steker det i ovnen i ti minutters tid. Genial middag når jeg bare har meg selv å tenke på...
Gjest hyggelig Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 jeg også. laget det sist i dag. da hadde jeg pizzasaus, ost, skinke, ananas og pizzakrydder på. andre toppinger jeg liker er ost, tomat og pepperoni etc. jeg har de i ovnen til osten har smeltet og blitt litt gylden, det tar alt mellom 5-10 min, kommer an på om ovnen er varm, pitabrødet er frossent osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå