Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer/gift, med eller ute barn.

Hva gjør dere i helgene / bruker dere helgene til ?

Hva gjør dere sammen på kveldene i ukedagene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gift og har 3 barn på 11, 9 og 5 år.

Mye av tiden gå med til ungene, lekser og deres fritidsaktiviteter. Jeg har engasjert meg i aktivitetene deres og har fått tildelt sentrale roller der med arbeidet det medfører.

Jeg og mannen prøver og få litt alenetid innimellom, og da går vi på kino, bowling, ut og spise, besøker venner eller gå på byen sammen.

I helgene drar vi ofte på camping [har fast plass] og hele familien elsker dette campinglivet. Er det dårlig vær er vi ofte og finne i bassenget siden det er høyest på ønskelisten til alle barna.

Skrevet (endret)

Har ikke barn.

Annenhver fredag har vi kosekveld. Da skrur vi av tv'en, drikker vin, lager god mat og skravler hele natten. Ca. annenhver lørdag er vi ute med venner, eller på besøk hos venner. Ellers ser vi noe film, spiller brettspill, planlegger oppussing og interiør, går tur med hunden, reiser på hytta, drar på flyturer, besøker familie, går ut og spiser eller på kino/teater/konsert.

Endret av Ce'Nedra
Gjest Tigress
Skrevet

Går på ski, dreg på telttur, syklar, går i skogen, løyser verdsproblem, humper, les bøker, et is, leikesloss. Tja, vi får no tida til å gå.

Skrevet
Samboer/gift, med eller ute barn.

Vi har ikke barn. Vi ser mye på tv, spiller spill, går på kino og teater, går ut sammen med venner og familie-selskaper. Vi bruker også mye tid å planlegge fremtiden, være seg hus, hjem, familie og arbeid. Men det meste av tiden gjør vi ingenting, og vi trives med det; han ser på fotball eller tekst-tv og jeg leser eller sitter på nettet.

Når vi ble sammen var jeg veldig nøye med at vi måtte gjøre ting sammen, men nå ser jeg at det er like viktig at vi har hver våre interesser. Det er viktig at jeg er sammen med andre mennesker som "meg" og ikke alltid som "oss", for vi er jo faktisk to forskjellige mennesker . :)

Skrevet

Samboere, ingen barn her.

Vi trener, går på fjellet, går på kino/teater/utstillinger/osv, besøker venner, koser oss hjemme med film, går ut å spise, går på løppemarkeder og jakter etter kule plater og bøker, og av og til er bare late sammen.

I tillegg gjør vi som oftest husarbeid sammen, gøyere sånn :)

Skrevet

Samboere, ingen barn.

Vi ser film, spiller spill (både tv-spill og brettspill), leser, prater og diskuterer masse, surfer på nett hver for oss og går på besøk.

Skrevet (endret)

I helgene jobber vi sammen, det hender vi går ut sammen, og ja, vi er mye sammen i helgene, men det er viktig med tid for seg selv, så noen ganger er vi fra hverandre og andre ganger vi masse sammen. og vi er som regel mest sammen hverandre.

vi er ofte hjemme med god mat og helgene og vennebesøk.

det samme i ukedagene. men begge har fysiske aktiviteter på siden som tar tid, så der har vi tid hver for oss også. Vi prater og tuller mye, hehe.

Vi er samboere uten barn.

Endret av LilleCanCan
Skrevet (endret)
Har ikke barn.

Annenhver fredag har vi kosekveld. Da skrur vi av tv'en, drikker vin, lager god mat og skravler hele natten

For en fin ting og gøy ting å gjøre. det vil jeg gjøre med sambo. så koselig da. :)

Endret av LilleCanCan
Skrevet

Vi er samboere uten barn - vi ser film og serier (dvd), drikker vin, prater. Går tur (nesten hver helg). Er litt sammen med felles venner, spiller litt brettspill. I perioder fungerer dette veldig bra, i andre perioder gjør vi veldig mye hver for oss. Om jeg skal si jeg savner noe er det et mer lystbetont eller naturlig samarbeid i hverdagen, vi har tildels forskjellige prioriteringer. Jeg er litt misunnelig på par som er sånn kjempeentusiastiske sammen.

Skrevet
Går på ski, dreg på telttur, syklar, går i skogen, løyser verdsproblem, humper, les bøker, et is, leikesloss. Tja, vi får no tida til å gå.

Yay, de er ikke bare oss :fnise:

Hm, vi som oftest driver på med hobbyen vår (begge driver med det samme) så der går fort tre dager i uka. Ellers er vi på kino, spiser god mat, sitter og ser på tv'en sammen om kvelden og spiser god mat, spiller world of warcraft sammen.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Vi er stort sett hjemme. Sitter med hver vår laptop, ser på tv. Jeg lager litt mat, rydder litt. Noen ganger har vi besøk av venner, men ikke så ofte.

Vi har ikke barn.

Skrevet

Vi er samboere og har to barn sammen (de er 5 og 1 1/2).

Vi gjør egentlig lite sammen i den lille fritiden vi har, hvis man ser bort fra forefallende husarbeid og sitte foran tv og se film (vi er ganske filminteresserte begge to, heldigvis). :fnise:

Vi prater en del. Ganske mye, faktisk. Mer nå enn før.

Når barna blir eldre og ikke lenger så avhengige av oss, skal vi reise mer, lære oss spansk, vi skal lære å danse salsa, gå på malekurs etc. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...