Gå til innhold

Et lite problem... trenger hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk Pusekatt.

Men uten pasta :cry: mottas middagstips med stor takk! :wink:

Skrevet

Jeg spiser jo pasta, men ikke så mye av det som jeg gjorde før (hvor det gjerne ble store mengder pasta 1-3 ganger i uken).

Hallo, pasta er jo kjempegodt :D Kan ikke leve uten det, synes jeg.

SÅ poenget er ikke å kutte UT ting, men heller kutte NED på ting.

Er blitt veldig glad i supper, ellers går det gjerne i fisk, taco, kylling, biff, svinekoteletter, svinefilet i sursøt saus......you name it :)

Skrevet

Hvis ikke så er det jo så absolutt verdt et forsøk med å ta ut spilene... Loolaa du husker ikke hvem det var som gjorde det???  :-?

Beklager, husker ikke :(

Men kanskje du får treff hvis du søker på korsett og spiler feks.

loolaa

Skrevet
SÅ poenget er ikke å kutte UT ting, men heller kutte NED på ting.  

Er blitt veldig glad i supper, ellers går det gjerne i fisk, taco, kylling, biff, svinekoteletter, svinefilet i sursøt saus......you name it :)

Ok. I C .. Blir mindre fersk al dente pasta med xtra virgin olivenolje.. :cry:

Hi hi. Skal klare dette! ;-) Skal handle nå. Skal handle mer grønt enn jeg pleier!! ;-)

Skrevet

Min lille hverdagsutskeielse: bruschetta. Hysterisk godt!

Og da får du brukt olivenoljen din, Felix :D

Skrevet

Tusen takk for alle tips og oppmuntringer. I dag har jeg prøved et annet korsett og konklusjon; Kan ikke bruke korsett under kjolen, dermed må Nikki begynne å trene.... :oops: Dette kan bli gøy... :-? Elsker å løpe, men kan ikke, elsker å sykle, men kan ikke... hater styrketrening a la sit-ups og det er det jeg kan... :( Tror jeg trenger en oppmuntring for at dette skal gå... Men den som vil, kan.... Og jeg er ikke den som klarer å følge dietter, men salater skal de bli mere av her i gården.. Stakkar min kjære, han er på oppfetningskur og jeg på slankekur... Dette kan bli gøy... :hoho:

Igjen takk for alle lykkeønskninger.... ser dere meg ikke på en stund her på Kg så skyldes det at jeg har blitt en kanin etter all salatspising... :hoho:

Skrevet

Hva med svømming da, nikki? Det er en veldig effektiv (og slankende!) treningsform, og den er skånsom mot kroppen!

Da får du trent hele kroppen også.

Lykke til!

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt så innmari vanskrekk så hadde det vært supert... ( jeg skal ike være enkel jeg...) Jeg holdt på å drukne da jeg var 6 år og lærte meg ikke å svømme før jeg var 13 år... :oops: Jeg er livredd for vann... Men det er absolutt en god trening... :)

Skrevet

Tja, jeg fulgte egentlig bare Grete Roedes kosthold etter punkt og prikke, og det var faktisk moro også. Spis sunn mat slik som kylling og skinke. Varier kostholdet stort slik at man får i seg alle de næringsstoffene man trenger. Velg lettprodukter til både pålegg og middag, kutt ut fete sauser, kutt ut stekesmøret, kutt ut brus og kutt ut godteri. Viktig er det å huske på at man kan unne seg litt kake eller brus innimellom, men det skal bare være litt.

Essensen i det hele er jo at man skal være bevisst på hva man putter i munnen, og det blir man jammen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...