Kanutten Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hei Jeg har altså greid å lsette papirbøtta mi på dataen. Er det noen som kan hjelpe meg, slik at jeg får den opp igjen?
Gjest Ingrid BN Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hei hei! Her har du en link med god beskrivelse på hvordan du oppretter den igjen Link
Kanutten Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Heihei Ingrid. Tusen takk for hjelpa. Nå er papirkurven min på plass igjen.
Gjest Ingrid BN Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Heihei Ingrid. Tusen takk for hjelpa. Nå er papirkurven min på plass igjen. Flottings! I Vista er det lett å komme borti den knappen i stedenfor "tøm papirkurv"! Hehe..
Tabris Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg som så gjerne vil ha den bort, men har fått høre at det ikke går an uten supergeekete hacking. Hvordan gjorde du det?
Darksun Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Jeg som så gjerne vil ha den bort, men har fått høre at det ikke går an uten supergeekete hacking. Hvordan gjorde du det? I vista bare trykker du på den og velger "delete" I XP må du hacke litt, men ikke noe enorme greier http://www.youtube.com/watch?v=TGZoDU6UT9g
Tabris Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Lenken til programmet som jeg skulle laste ned virket ikke, men takk for videolenken.
Gjest Nedfall Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Lenken til programmet som jeg skulle laste ned virket ikke, men takk for videolenken. Det er visst lettere å kvitte seg med søppelkassa i Vista i følge den linken. Men i XP har man jo alltids TweakUI. Ta vekk krysset for papirkurv under "Desktop".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå