jandler Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 (endret) hei, for en stund (ca 2 år siden) siden kjøpte jeg et kosedyr på Hilmers Hus. Den ligner på en mellomting av hund og kanin. Den er lysebrun og ble solgt fra store kurver på Hilmers Hus på Skøyen. Problemet mitt er at min datter elsker den hunden/kaninen, men nå har hun mistet den. Var innom Hilmers Hus for å kjøpe en ny, men de føres ikke lenger. De kunne heller ikke fortelle meg hvilke andre steder det er mulig å få tak i en....den er visstnok produsert av Bruka Design. Håper noen her kan fortelle meg hvor det er eventuelt mulig å kjøpe en. Takk:). Kjøper gjerne brukt også Endret 26. april 2008 av jandler
Gjest hilmers hus kristiansand Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 hei, for en stund (ca 2 år siden) siden kjøpte jeg et kosedyr på Hilmers Hus. Den ligner på en mellomting av hund og kanin. Den er lysebrun og ble solgt fra store kurver på Hilmers Hus på Skøyen. Problemet mitt er at min datter elsker den hunden/kaninen, men nå har hun mistet den. Var innom Hilmers Hus for å kjøpe en ny, men de føres ikke lenger. De kunne heller ikke fortelle meg hvilke andre steder det er mulig å få tak i en....den er visstnok produsert av Bruka Design. Håper noen her kan fortelle meg hvor det er eventuelt mulig å kjøpe en. Takk:). Kjøper gjerne brukt også
Gjest hilmers hus kristiansand Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Hei. vet hvilket kosedyr du mener. vi har fått noen nye, som likner veldig. de er like myke, ser ut som et lam som ligger. mvh Hilmers hus i Kristiansand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå