Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bestilte varer herifra 2. mai. Skulle vel ha fått varene nå vel? Får imidlertid ikke dem i tale pr mail. Hvike rettigheter har jeg ved slik handel. Er penga tapt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er Look Fantastic?

2. mai?

Hvis det er et nettsted du har bestilt klær fra fx - tar det gjerne en to-tre uker da. Rettighetene dine finner du på odin.no - eller så legger de seriøse forhandlerne utskrift av loven i pakken din. Med returrettigheter og sånn.

Skrevet

Det var rart :o

Jeg bestilte varer der forrige uke og fikk dem på lørdag. Er veldig fornøyd med rask service.

Når det gjelder rettigheter så bør du ta kontakt med nærmeste forbrukerkontor. De vet hva slags rettigheter du evt. har.

har du prøvd å maile alle de ulike adressene som står på sidene? Det står en postadresse og et faksnummer der også....

Lykke til

Suz

Skrevet

Hvis du bestilte for mer enn 200 kroner kan pakken din være hos Postens fortolling... Det tar sin tid!

:-? Suz

Skrevet
Jeg bestilte varer herifra 2. mai. Skulle vel ha fått varene nå vel? Får imidlertid ikke dem i tale pr mail. Hvike rettigheter har jeg ved slik handel. Er penga tapt?

Jeg bestilte derfra 30. april, og har heller ikke fått varene mine enda. Men jeg har fått god kontakt via mail, senest idag. De sier at i enkelte tilfeller kan det ta opptil 10 arbeidsdager før pakken er hos deg, men at det normalt sett går raskere.

De ber meg se det an til onsdag, og hvis pakken da ikke har kommet sender de en ny. De er faktisk veldig hyggelige. Jeg har brukt følgende mailadresse: [email protected]

T :grine:

(med fett hår, venter på shampo'n min!)

Skrevet

Jeg har bestilt derfra 2 ganger og fått varene etter tre dager begge gangene.. de var verdt over 200 kroner også, men lookfantastic skriver ned verdien når de sender ut varene. Da slipper man toll. :D Er veldig fornøyd med siden, men kjedelig at du ikke har fått varene dine. Har du prøvd å ringe?

Skrevet

Jeg bestilte forrige tirsdag jeg, og hadde varene i postkassa to dager etter.

Bestilte for rundt 400 og slapp å fortolle.

Skrevet

Jeg fikk også varene fra LookFantastic etter ca. en uke. Handlet for over 200 kroner men de satte prisen til ca. 10 pund.

Hvis ikke varene kommer, er nok ikke pengene dine tapt. Jeg har tidligere handlet bøker fra utlandet og da angret jeg meg etter at bøkene var sendt fra leverandøren, det var bare å sende dem tilbake og beløpet ble tilbakeført mitt kredittkort. Handler du med seriøse firmaer bør det gå bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

lurer også.. hva er look fantastic, aldri hørt om!

Gjest Anonymous
Skrevet

oj dette ser bra ut!!

Jeg bruker jo salon-shampoer, og dette blir vel billigere..

Hvordan er kursen egentlig? prisen står i pund eller hva?

Dere som bestiller, er dere "meldt inn"?

Hva med frakt, er dette dyrt?

:roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
oj dette ser bra ut!!

Jeg bruker jo salon-shampoer, og dette blir vel billigere..  

Hvordan er kursen egentlig? prisen står i pund eller hva?

Dere som bestiller, er dere "meldt inn"?

Hva med frakt, er dette dyrt?

:roll:

Er innmeldt ja. Kursen kan du regne ut her. Frakten er på 2.20 pund + 1.55 for hver vare du bestiller, derfor kan det være lurt og bestille pakker.

Skrevet

Jeg bestilte for nesten to uker siden - og har heller ikke fått varene (og bestilte for under kr 200,-)

Jeg får vel vente til onsdag jeg også - er litt lei av å stresse sinnsykt for å rekke hjemom etter jobben og sjekke postkassen for så å rekke postkontoret...

Må shampopakkene derfra alltid hentes på postkontoret?

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som har opplevd å måtte fortolle?

hvor mye kan dette evt komme på?

just in case..

Gjest Niniel
Skrevet

Jeg bestilte også den 2.mai!

Hadde tenkt å sende dem mail i dag, men gir dem noen dager til. Sist gang jeg bestilte fikk jeg pakken etter 4 dager, så jeg trodde det skulle gå like fort denne gangen....men NEI. :cry:

Er veeeldig utålmodig ja....hehe

Skrevet

Dette kan jeg bli hekta på! :P Men spørsmål til dere som har bestilt...Når jeg skulle legge inn betalingsopplysninger. Først var det visakort nr...og så Expiry date og Start date. Jeg er sikkert veldig blond jeg da..men hva er de to siste...Er det utløps og start dato for kortet eller?!

Skrevet

Takk! :D Nå er det bare til å vente i spenning til det kommer i posten!

Skrevet

Pass deg så ikke du blir hekta du også.. :o pleier ikke å bli det av internett shopping, men den siden er utrolig bra. Har hårprodukter ut dette tiåret i skapet snart jeg.. :ler:

Skrevet
Pass deg så ikke du blir hekta du også..

Tror jeg allerede er blitt hekta! :wink: Du har rett i det at siden er utrolig bra... :briller:

Må vinne i lotto snart jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...