Mona32 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 (endret) Noen som har erfaring med disse gardinene fra Ellos? Endret 26. april 2008 av Mona32
Gjest Jente37 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Ja, jeg har kjøpt dem. Er veldig fornøyd. De er veldig tynne og slipper mye lys gjennom. Samtidig som de ser elegante ut. Har fått mange flotte kommentarer på gardinene hjemme hos meg! Ett tips: pga gardinene er løvtynne, lønner det seg å beregne 3 fag til hvert (standard) vindu. Dvs 6 lengder med gardiner pr vindu. Da oppnår du en fyldig effekt med fint fall. Ellers blir det fort spinkelt og tynt.
Mona32 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ja, jeg har kjøpt dem. Er veldig fornøyd. De er veldig tynne og slipper mye lys gjennom. Samtidig som de ser elegante ut. Har fått mange flotte kommentarer på gardinene hjemme hos meg! Ett tips: pga gardinene er løvtynne, lønner det seg å beregne 3 fag til hvert (standard) vindu. Dvs 6 lengder med gardiner pr vindu. Da oppnår du en fyldig effekt med fint fall. Ellers blir det fort spinkelt og tynt. Hvilke farger har du? Ser på det bildet der det henger flere gardiner at det ser ut som at den brune er veldig lys. Stemmer det? Tenkte å kjøpe linbeige og mokkabeige og sett dem sammen...
Gjest Jente37 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hvilke farger har du? Ser på det bildet der det henger flere gardiner at det ser ut som at den brune er veldig lys. Stemmer det? Tenkte å kjøpe linbeige og mokkabeige og sett dem sammen... Hei igjen. Jeg kjøpte linbeige. Jeg tenkte også på kombinasjonen du nevner, men har ikke kommet så langt ennå! Den blir kjempe-lekker . Som nevnt, for penest resultat, kjøp mange fag pr vindu!
Mona32 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Hei igjen. Jeg kjøpte linbeige. Jeg tenkte også på kombinasjonen du nevner, men har ikke kommet så langt ennå! Den blir kjempe-lekker . Som nevnt, for penest resultat, kjøp mange fag pr vindu! Nå er gardinene bestilt. Kjøpte 4 lengder til hvert vindu, og kombinasjonen linbeige og mokkabeige. Bestilte og noen løpere og spisebrikker... i beige. La merke til at på bildene var beigefargen veldig ulik fra løperen til spisebrikken... Får håpe det bare er bildet som ikke fremstiller det helt korrekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå