Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har hadd type nå i ca 3 mnd. Seksuelt sett så har vi det bra men jeg har så lyst til å overaske han. Ikke sånn at han kommer inn i ett rom og jeg sitter der naken med en rose i munnen... men bli mer impulsiv. Er ikke heeeelt komfortabel med nakenhet ennå sammen med han (veldig lav selvtillit spiller en stor rolle her) Men jeg har som sagt lyst til å overaske han. Jeg gjorde et lite forsøk idag men tror ikke han tok hintet.. Jeg hadde gått på badet for å kle på meg men jeg kjente at egentlig hadde jeg bare lyst til å bare kaste meg over han. så jeg stod der og psyka meg opp litt,gikk ut til han i nattkjolen og begynte å klenge litt og kysse. Han besvarte kyssene og fortsatte med et eller annet på pcn. Jeg fikk litt panikk og gikk tibake til badet og kledde på meg. Jeg hadde kanskje kunne ha fortsatt. Kysset han mer og så bare satt meg ned for å begynne å suge han..men er jo så redd for å bli avvist. Tror det kommer til å føles så kjipt. Er det slik at de fleste mannfolka setter pris på slike "overaskelser"? Ikke for å dra alle under en kam her nå men...har så lyst til å fremstå som superhot og gi han en opplevelse han sent vil glemme. F.eks når vi er på fest så har jeg lyst til å flørte med han for så å gi han en liten smakebit på hva som kan vente han senere på kvelden ved å dra han med inne på badet.. Hva tror dere?
Gjest HamsternDin Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Trist at verden enda ikke har kommet lenger enn at det for menn fortsatt skal være helt greit å bli avvist, hvilket det jo som regel også er(no big deal), men for kvinner skal det liksom være verdens største katastrofe å bli avvist. VIL ikke jenter ha likestilling, eller hvordan er egentlig det?
Gjest Pax Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Tja - antar det er kjipt å bli avvist uansett hvilket kjønn man er, men at man blir herdet etterhvert. De første gangene er altså verst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå