Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal se Grinderman på Øya, og de er headlinere på dagen sin. Samme dag er det en Øyanatt-konsert på John Dee jeg har skikkelig lyst til å se, hvor dørene åpner klokka ti. Er det noen som har noen anelse om hvor lenge headlinerne kan holde på, og eventuelt når Øyanatt-konserter pleier å starte? Jeg har så lyst til å få med meg begge deler, men er redd det ikke lar seg gjennomføre... Noen som kan komme med en kvalifisert gjetning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ansjoni
Skrevet
Jeg skal se Grinderman på Øya, og de er headlinere på dagen sin. Samme dag er det en Øyanatt-konsert på John Dee jeg har skikkelig lyst til å se, hvor dørene åpner klokka ti. Er det noen som har noen anelse om hvor lenge headlinerne kan holde på, og eventuelt når Øyanatt-konserter pleier å starte? Jeg har så lyst til å få med meg begge deler, men er redd det ikke lar seg gjennomføre... Noen som kan komme med en kvalifisert gjetning?

Jeg _tror_ det skal gå bra, at dørene åpner ti pleier vanligvis å bety at konserten iallefall ikke starter før et par timer seinere. På festivalen må de helt sikkert vært ferdig til 12, på en dag midt i uka.

Gleder meg til Grinderman jeg også, btw :)

Gjest Gjest_lotte_*
Skrevet

Hei,

jeg har jobba et par år på festivalen, og konsertene må være ferdige klokken 23. Dette er de veldig flinke til, og jeg har selv opplevd konserter som nærmest avbryter midt i låter fordi klokkka er 23. Ofte er det to headlinere som spiller samtidig som siste konsert, og da er ofte den ene slutt litt før den andre...

Skrevet

Tusen takk for svar, begge to. Jeg tar nok sjansen. :) Den andre konserten koster uansett bare 200 kroner, så det er ikke så voldsom gambling.

(Og Grinderman blir nok heftig! :D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...