Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg var dødslei av mine øyenbryn, følte jeg ble så sint hvis jeg hadde dem, de gikk liksom litt rett fram. :tristbla:

Så jeg gjorde det smarteste, nappet alle vekk .................

Det angrer jeg på idag, så i litt over en uke, har jeg latt de vokse og vokse. Skal til en frisør snart, og få nappet de skikkelig.. Men, det gjorde jeg før, men ble ikke så fornøyd. Tenkte å ta med noen bilder, slik at jeg kan si ; "Sånne vil jeg ha", og frisøren kan prøve å få dem slik. :jepp:

Så da lurte jeg på; Hvem har fine øyenbryn ? Ønsker meg litt sånne som går litt "oppover", som ser litt hevet ut . Da ser ikke jeg sur ut :ler:

Takk for svaaar :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lene Alexandra har fine øyenbryn

~ Det er jeg faktisk helt enig med deg i !

Skrevet
Håper du tuller nå? Hu har de styggeste øynebrynene! En strek! Æsj, så utorlig stygt.

Disse så man ikke så godt , men veldig fine.

http://www.clevelandwebsitedesign.com/imag...brows_large.jpg

http://www.atr-lang.com/data/media/1/1024%...er%20Lopez8.jpg

syns J.lo hadde fine i suine litt yngre dager :)

De øverste der var jo nydelig ! :hjerter:

Men, er det sånn at alle kan få det, eller varierer det til person til person? Dumt spørsmål :-P

Skrevet
Lene Alexandra har fine øyenbryn

Hun går i salongen til Linda Johansen i Oslo og fikser øyenbryna sine.

Hos ei som heter Anette.

Skrevet (endret)
Hun går i salongen til Linda Johansen i Oslo og fikser øyenbryna sine.

Hos ei som heter Anette.

Anette har fikset mine også! Hun nappet først og så tatoverte hun... Ble nydelig!

Endret av wkimsy
Skrevet
Anette har fikset mine også! Hun nappet først og så tatoverte hun... Ble nydelig!

Hun har "rykte" på seg at hun er den beste i bransjen med øyenbryn. Så du er sikkert fin :)

Skrevet
De øverste der var jo nydelig ! :hjerter:

Men, er det sånn at alle kan få det, eller varierer det til person til person? Dumt spørsmål :-P

Det varierer jo fra person til person. Man har ulik lengde, form, hårvekst, og farge. Jeg hadde fin fasong på brynene, men det ene var litt høyere enn det andre, og de var veldig mye lysere enn hårfargen min. Så jeg måtte tatovere for å få dem skikkelig fine...

Skrevet

Er det ikke fryktelig vondt å tatovere på øyebryna?? Det er jo ikke noe annet enn hud rett på skallen jo! :tristbla:

jeg kunne egentlig tenkt meg å få tatovert litt på lengden. Jeg må liksom alltid tegne de litt lengre :P

Skrevet
Er det ikke fryktelig vondt å tatovere på øyebryna?? Det er jo ikke noe annet enn hud rett på skallen jo! :tristbla:

jeg kunne egentlig tenkt meg å få tatovert litt på lengden. Jeg må liksom alltid tegne de litt lengre :P

Det gjør faktisk ganske vondt, men det er visst ti ganger vondere med kroppstattoo... Man får på bedøvelseskrem dersom det blir ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...