Sulle Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hei Skal til Paris neste uke og lurer på hva som er lurt og shoppe der :-)
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Kommer jo an på reisekassen din det. Alle de store motehusene finnes der, og hadde det JEG hatt mye penger i Paris, så hadde det blitt vesker fra L.V. (drømme-drømme....).
Sulle Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Ja, en stor reisekasse hadde vært noe :-) Sånn middels med penger. Er ikke ute etter designerklær eller andre dyre produkter. Men mer sånn hverdaglige saker og klær for oss dødelige
Mistyen Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 På Galleri Lafayette har de alt mulig synes jeg... Verdt en tur innom hvertfall.
Betsy Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 For "vanlig" shopping, kan du prøve Rue Rivoli (gate rett ved Louvre) og Forum des Halles (shoppingsenter like ved).
gard Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Dete r mye å velge blant på Galleri Lafayette men spørsmålet er om prisene er gunstigere enn hjemme God tur til Paris iallefall. Her er mitt reisebrev fra sist jeg var der http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm
Sulle Skrevet 29. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2008 Takk for svar alle :-) Jeg har lest en del av reisebrevet ditt, gard. Artig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå