Gjest Utlogget Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 De siste mnd har jeg opplevd at jeg ikke får seksuell tenning. Jeg har lyst på sex, jeg har sex, og jeg nyter selve nærheten og kosen under sex, men jeg blir ikke seksuelt opphisset. Jeg blir våt ved vaginal stimulering, det er en fysisk reaksjon regner jeg med, men hodet og kroppen er ikke med på samme måte som før. Det skal sies at jeg er nedkjørt/utmattet for tiden, og det kan være en årsak, men jeg er da ikke like sliten hele tiden, og plagsomt er det uansett! Noen som har noen gode råd å komme med? Jeg har så lyst til å kjenne blodet bruse, og kjenne gleden ved sex igjen!
Gjest Utlogget Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Over 20 stykker som har lest, men ingen som har råd å komme med? Kanskje jeg ikke har forklart meg godt nok? Lysten er der, men jeg blir ikke kåt... Kanskje var det en bedre måte å si det på? Noen som har råd?
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Noen utsikter til å hente deg inn igjen i nær fremtid? At det som gjør det sliten og utslitt ikke er en del av hverdagen lenger? Det er klart at å være sliten påvirker tenning og kåtskap. Er selv av dem som gjerne har sex flere ganger om dagen, men i perioder hvor jeg er sliten, mye skjer, stress, kjipe, kjedelige og leie ting påvirker osv, da mister jeg evnen til å tenne osv. Føler fortsatt lyst til å ha det, men orker rett og slett ikke å, som du sier, være tilstede i det. Så. Hvis det er tidsbegrenset, dette som sliter deg ut, så tror jeg du bare skal vente til det er over. Du vil nok oppdage at du da raskt kommer tilbake i den gamle "modusen". Dersom det blir stress i uoverskuelig framtid, tror jeg du må se på hverdagen din, ta noen grep for å "frigjøre" litt energi. Jeg tror mao at det har mer med livssituasjonen din å gjøre, enn med reelle tenningsproblemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå