Gå til innhold

Bestille fra allposters.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen bilder jeg synes er fine som jeg blir glad av å se på. Derfor har jeg en vegg på et rom der det passer:)

Har noen før bestilt fra www.allposters.com, og som har erfaring å dele?

Prisene er jo i utgangspunktet ikke avskrekkende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,

Jeg har bestilt fra allposters.com, det gikk fort og greit, varene var godt pakket og hadde kjempefin kvalitet. Jeg var kjempefornøyd :) Anbefales!

Gjest StoreSky
Skrevet

Har også hatt bare bra opplevelse med allpoaters.com!

Gjest Raptuza
Skrevet

Har bestilt 2 plakatar derifrå og dei var bra, send kvar for seg. Tok et par-tre veker, trur eg. No gjenstår det berre å få dei innramma. Nokon som veit kva det kostar å ramme inn bilder? Veit at det ikkje er billeg.....

Skrevet

Det bør du undersøke på flere plasser faktisk. Vi har ett sted her som gjør godt rammearbeid der deler av bedriften attfører folk.. Men desverre, jeg kan ikke si noe om prisen hos de forskjellige..

Gjest Joker'n
Skrevet

Har også bestilt derfra et par ganger og har bare gode erfaringer med de :)

Skrevet

Pussig, jeg hentet en plakat derfra i dag. God kvalitet og rask levering.

Skrevet

Hva har dere bestilt da? Jeg har sånn sansen for Hokusai. Har sett noen dokumentarer om han, om perspektiv og sånn..

Skrevet

Pussigere og pussigere! Det var nettopp en Hokusai-plakat jeg hentet i går ;)

Skrevet

Har også kjøpt Hokusai-plakat fra Allposters :P Den ligger fremdeles i rullen, siden det eneste stedet jeg har sett billige rammer i 70 x 100 (?) er på IKEA. Og jeg vil ikke ta med meg en så stor ramme på bussen...

Allposters var raske, og det er jo billig. Den plakaten jeg kjøpte har fått en bump på ene siden, så den er litt stygg og krøllete akkurat der. Men det tror jeg skjedde under transporten.

Skrevet

Ciara: Dette var jo litt artig :-D Så er spørsmålet: Var det bølgen (du vet, båtene, Fujiyama og den store bølgen fra venstre) eller noe annet?

Skrevet

Nei, unnskyld, jeg har selvsagt tatt feil. Det var en Hiroshige-plakat jeg bestilte. Med et kirsebærtremotiv :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei , æ temkte å bestille fra allposters men lurte på om man betalle toll eller ? Har noe bestilt noka over 200 kr ?

Skrevet
Hei , æ temkte å bestille fra allposters men lurte på om man betalle toll eller ? Har noe bestilt noka over 200 kr ?

Tviler på det noe toll, men moms på 25% er det nok. Er vel kun bøker som er fritatt 200kr grensen?

Skrevet

Wow, prisene var jo vilt billige!!!! Bra side, takk for den!!

Skrevet

Nå trur jeg det blir poster på meg og.

Noen som vet hva som er standard rammestørrelser? Hadde vært greit å kjøpe noe man kunne finne ramme til selv.

Skrevet

Jeg bestilte derfra og fikk de etter to-tre uker... Bestilte for 45 dollar, og måtte betale 160 kroner da jeg hentet den på posten, så da har jeg tydeligvis måttet betale toll i tillegg til mva...?

Syns ærlig talt ikke det var helt verd det for to store plakater og noen bittesmå, så neste gang holder jeg meg under 200-kroners grensa..;)

Skrevet

Jeg har også brukt allposters.com flere ganger og er veldig fornøyd! Prisen kan man ikke si noe på!

Skrevet

Vil også tipse/minne alle om at det er mye hyggelig man kan gjøre ut av egne fotografier. Da mener jeg ikke nødvendigvis familiebilder, men landskapsbilder etc. Litt photoshop-effekter, og det kan bli utrolig kult (og mer personlig) å forstørre opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...