Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet

Dersom dere hadde tatt typen i å ha heftige samtaler med eksen på msn, og i tillegg oppdager at de har tlf sex. Hvordan hadde dere reagert? Er det utroskap som kvalifiserer til det helt store oppgjøret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
Dersom dere hadde tatt typen i å ha heftige samtaler med eksen på msn, og i tillegg oppdager at de har tlf sex. Hvordan hadde dere reagert? Er det utroskap som kvalifiserer til det helt store oppgjøret?

Min erfaring er at folk angrer bare når de blir tatt...

Ja, jeg syns så absolutt at dette kvalifiserer til det store oppgjøret. Slik oppførsel vitner at kjæresten din er "glad i deg", men han respekterer deg overhodet ikke.

Jeg hadde straks kastet ham på hodet ut av både leiligheten og livet mitt. Ingen nåde. Ingen bønn.

Skrevet

Jeg hadde gjort det slutt det sekundet jeg fant det ut!

Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke respekterte meg mer enn det.

Skrevet

Om jeg hadde kommet i en slik situasjon, hadde jeg ikke giddet et oppgjør engang.. Da er han ikke over eksen, og jeg hadde ikke hatt lyst til å kjempe for hans troskap og kjærlighet.

Skrevet (endret)

Huff og huff... Jeg vet med meg selv at jeg aldri kunne latt noe slikt ligge. Dersom jeg ikke hadde gått fra kjæresten min etter en slik oppdagelse hadde han ganske sikkert ha gått fra meg etter en stund! Fordi jeg aldri hadde klart å stole på han igjen, og da hadde verken jeg eller han hatt det særlig hyggelig i forholdet..

Endret av lillelille
Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet

Tusen takk for svar. Konfronterte han med alt i går kveld, og han ble ganske forbannet. Han klarte ikke å se at det han drev med var utroskap. Han nektet ikke for det som var skjedd, men unnskyldte seg med at han og eksen har en voldsom seksuell kjemi som gjør at de ikke klarer å la være...bullshit!!

Nå er det slutt og jeg føler ikke annet enn lettelse akkurat nå. Deilig å få det unnagjort. Riktig som dere sier, kan jo aldri stole på han og etter det han sa om deres seksuelle kjemi, så følte jeg meg umiddelbart ganske utilstrekkelig. Orker ikke tanken på å skulle gå med sånne føleleser lenger.

Han er ikke den karen jeg trodde jeg forelsket meg i. Vi har hatt en fin tid, men får vel rusle videre i livet og prøve å legge dette bak meg fortest mulig....

Helv**** mannfolk :blaaveis:

Gjest Cascabel
Skrevet

I alle dager :sjokkert:

Den kjemien var omtrent den teiteste unnskyldningen han kunne klart og hostet opp!

Skrevet

For en type! Hva er det for en måte å unnskylde seg på da??

Du finner deg sikkert noen mye bedre enn han! :klemmer:

Skrevet
Om jeg hadde kommet i en slik situasjon, hadde jeg ikke giddet et oppgjør engang.. Da er han ikke over eksen, og jeg hadde ikke hatt lyst til å kjempe for hans troskap og kjærlighet.

:Nikke:

Ikke gidder jeg å skulle kjempe for noen som respekterer meg som mennske så lite, heller. Da er jeg heller alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...