Gå til innhold

Best og verst på visning?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart huseier
Skrevet

Da er vi begynt å gå på visninger, og jeg ser mange flotte hus. Men noen ganger reagerer jeg på at folk ikke har gjort mer klar til visning. Feks lå det leker strødd på gulvet ett sted, og et annet sted hang det håndklær med skitne flekker på gjestebadet. Ellers legger jeg merke til om det er mye oppussingsbehov, eller om noen har pusset opp f.eks badet men med grelle fliser. Hva har dere lagt merke til på visning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet

Var en gang på visning der hele familien satt å så på sport i sofaen.... Det var ikke spesielt ryddig heller. Mistenker at det var et tvangssalg.

Var også et sted der de hadde pusset opp kjøkkenet, men ikke satt av plass til komfyren. Jeg tenkte ikke over det før i etterkant. Man måtte isåfall hatt komfyren på den andre veggen, der det ikke var benkeplate eller noe. Hadde sikkert ikke vært lett å få tak i en som var lik, da det ikke var noe typisk ikea kjøkken heller. Og jeg tror det ville sett ganske teit ut med kun en komfyr plassert der. Tror ikke det var stikkontakt på den veggen heller jeg.....

Skrevet

Jeg husker en visning vi var på hvor hele leiligheten var nyoppusset og tilsynelatende kjempefin. Fine møbler var satt inn og alt virket veldig fint. Inntil vi oppdater at det ikke var kjøleskap på kjøkkenet og heller ikke plass til det hvis en ikke tok bort det lille spisebordet som var der.

På soverommet var det satt inn en dobbeltseng og rommet virker fint og luftlig. Men det var ikke skaper der i det hele tatt. Ikke hadde det vært plass heller uten at en byttet ut dobbeltsengen med en enkeltseng. Dette var det eneste soverommet, og gangen var liten og trang så lurer på hvor i all verden de mente at folk skulle oppbevare klærene sine.

Veldig misvisende rett og slett. Det var jo ikke det at leiligheten ikke var fin, men den ble fremstilt som noe helt annet enn den faktisk var.

Ellers har jeg også vært på endel visninger hvor leiligheten har vært både skitten og rotete. Jeg blir skeptisk av slikt. Hvis de som bor der ikke gidder å vaske/rydde før visning engang så lurer jeg på hva annet de ikke gidder å gjøre/vedlikeholde.

Skrevet

Vi var på visning i en leilighet for mange år siden. Leiligheten var utleid og huseier skulle vise oss rundt. Leietakerene var i full gang med middagslaging da vi kom og enset ikke at vi trakket rundt dem - de dekket bord, stekte mat og jobbet som vanlig på kjøkkenet. Huseier virket en smule beklemt og det slo meg at det var en grunn til at han heller ville selge enn å fortsette å leie ut. :fnise:

Skrevet

Jeg har også vært på visning for de som skulle selge bare satt og så på tv og nesten ikke gadd å hilse på. I tillegg gikk de veldig sluskete kledd. Gjorde et veldig dårlig inntrykk, og vi endte heller ikke opp med det huset.

Skrevet

Var på visning for noen år siden, hvor eierne + venner satt og så på fotballkamp og drakk øl. De var temmelig høylydte, og ølmengden var ikke akkurat beskjeden...

Dette var riktignok en Obos-visning (leiligheten var allerede solgt, og visning ble holdt for de som kunne ta over kjøpekontrakten etter ansiennitet i Obos), men temmelig harry var det i allefall uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...