Gå til innhold

Mann lyst til å suge pikk...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Hallo Kvinneguiden!

Mann med litt bifile lyster her, har så veldig lyst til å prøve litt lett guttesex, f.eks. prøve å suge litt pikk, eller finne en annen mann som vil suge meg litt. Samboer. Hva gjør jeg? Lar være eller legger alle kortene på bordet og forteller kona om det (vil ikke være utro i det hele tatt)... tenner bare så veldig på det og tenker på det og drømmer om det hele tiden......

Dirty Per

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke utro om hun synes det er greit. Så du må nesten bare spørre.

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Ja jeg tenker også slik som deg (Pax). Er bare så redd for hvordan hun vil reagere. Veldig mye står på spill kan man si. Men det er vel bare å hoppe i det kanskje...

Skrevet

Du kjenner jo damen din best, hvor liberal hun er og slikt. :)

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet
Du kjenner jo damen din best, hvor liberal hun er og slikt. :)

Ja du har vel rett der. Er bare så flau over dette på en måte da. Vet jo at vi lever i 2008 osv osv, men allikevel. Føler meg SÅ homo.....

Takk for svar Pax! :)

Skrevet

Tja, jeg har en teori om at alle mennesker er biseksuelle i større eller mindre grad. Noe flesteparten av kameratene mine benekter på det sterkeste. :P

Skrevet
Tja, jeg har en teori om at alle mennesker er biseksuelle i større eller mindre grad. Noe flesteparten av kameratene mine benekter på det sterkeste. :P

Ja jeg tviler ikke på at kameratene dine benekter dette...tror det er et veldig stort sprang for en mann (det er vel jeg et kroneksempel på :) ). Tror det er veldig mange biseksuelle menn der ute som drømmer om å leke med en stiv en :)

Jeg må bare vurdere situasjonen og ta et valg her.

Skrevet

Ja. Men etter hva du sier høres du litt tvilende til at hun synes det er greit. Så du må nesten vurdere hva som er viktigst for deg. Jeg hadde satset på forholdet.

Skrevet

Ja jeg tviler veldig på henne ang dette. Må bare ta et valg tydeligvis. Må nok lufte tanken om å treffe en annen mann, sammen. Bisex altså. Det er det som tenner meg mest også....

Skrevet
Ja jeg tviler veldig på henne ang dette. Må bare ta et valg tydeligvis. Må nok lufte tanken om å treffe en annen mann, sammen. Bisex altså. Det er det som tenner meg mest også....

Hadde min mann ønsket å ta med en annen mann i sengen og gjort det til noe som i aller høyeste grad involverte meg, så hadde jeg sagt ja takk, tusen takk, når som helst :sengekos:

Det er et fantastisk mye bedre alternativ enn om han hadde ønsket et ekstra kvinne i sengen, noe som aldri hadde vært aktuelt for min del.

Et slikt scenario med en ekstra mann hadde vært pose og sekk for min del.

Hør med din kjære, kan jo godt være hun kan tenke seg å være med.

Skrevet

Er nok mye lettere å være kvinne i en sånn situasjon. Menn flest blir vel tent av "girl on girl action", og kanskje det rett og slett er fordi det er mye mer åpenhet rundt det? Men du skal vel heller ikke se bort ifra at partneren din blir litt skremt i førsten om dette komer brått på. Det er sjeldent man hører en heterofil mann si at han vil ha sex med en annen mann, så hun vil vel kanskje tenke tanker om hvor dette vil bære hen osv.. Kanskje hun tenker tanker som at du egentlig er homoseksuell og at dette er et steg bort fra henne? Hun kommer nok iallefall til å ha mange spørsmål, og hun fortjener ærlige svar. Men man burde alle leve ut fantasiene sine så sant det er mulig, så om dette er noe du tenker mye på- ikke bare skyv det unna.

Lykke til! :)

Skrevet

Hmm..jeg tror jeg faktisk hadde sett litt ned på han jeg, uten å være frekk, bare ærlig. For meg hadde det blitt for rart..

Men jeg trenger en Mann (med stor M) som jeg kan se opp til.. ;)

Skrevet
Er nok mye lettere å være kvinne i en sånn situasjon. Menn flest blir vel tent av "girl on girl action", og kanskje det rett og slett er fordi det er mye mer åpenhet rundt det? Men du skal vel heller ikke se bort ifra at partneren din blir litt skremt i førsten om dette komer brått på. Det er sjeldent man hører en heterofil mann si at han vil ha sex med en annen mann, så hun vil vel kanskje tenke tanker om hvor dette vil bære hen osv.. Kanskje hun tenker tanker som at du egentlig er homoseksuell og at dette er et steg bort fra henne? Hun kommer nok iallefall til å ha mange spørsmål, og hun fortjener ærlige svar. Men man burde alle leve ut fantasiene sine så sant det er mulig, så om dette er noe du tenker mye på- ikke bare skyv det unna.

Lykke til! :)

Enig i dette. Snakk med kona di.

Skrevet
Hallo Kvinneguiden!

Mann med litt bifile lyster her, har så veldig lyst til å prøve litt lett guttesex, f.eks. prøve å suge litt pikk, eller finne en annen mann som vil suge meg litt. Samboer. Hva gjør jeg? Lar være eller legger alle kortene på bordet og forteller kona om det (vil ikke være utro i det hele tatt)... tenner bare så veldig på det og tenker på det og drømmer om det hele tiden......

Dirty Per

Er vel bare å sette i gang det, hun er vel ikke moren din. Oppsøk menn bak trær i parker, på togstasjonen, menn på fly og menn på homofile caféer så er vel det en smal sak.

Skrevet
Hmm..jeg tror jeg faktisk hadde sett litt ned på han jeg, uten å være frekk, bare ærlig. For meg hadde det blitt for rart..

Det er det dummeste jeg har hørt. Man er da ikke "mindre" mann bare fordi mann er bisexuell! Ser du ned på alle homofile og lesbiske? Siden de i følge din teori ikke er 100% kvinne/mann?

Skrevet

Er det rart homofile troner høyt på selvmordsstatistikken når det finnes mennesker som deg?

Skrevet
Er det rart homofile troner høyt på selvmordsstatistikken når det finnes mennesker som deg?

Ærlig talt!! Greit at det er provoserende at noen ser på deg som mindre mann om du har biseksuelle preferanser, men hvorfor skal de skamme seg for dette? Det er da mange andre kvinner som synes det er totalt turn-off å ha noe med menn som tenner på andre menn å gjøre. Du har dine preferanser, og de har sine, hvorfor skal du fordømme dem for det?

Skrevet

Per må nok være forberedt på at det er overveiende sannsynlig at hun reagerer negativt på dette. Selv om man kan få et annet inntrykk her inne iblant så er fortsatt svært de fleste sannsynligvis negative til utroskap. Per må også regne med at det er store sjanser for at han ødelegger forholdet ved å betro seg om dette ønsket. Det er noe han bør tenke over om han er villig til å risikere.

Skrevet
Det er det dummeste jeg har hørt. Man er da ikke "mindre" mann bare fordi mann er bisexuell! Ser du ned på alle homofile og lesbiske? Siden de i følge din teori ikke er 100% kvinne/mann?

Tror da ikke det var det hun mente med innlegget sitt. Jeg er faktisk enig i at det ville ha vært en deal-breaker hvis jeg fant ut at mannen min hadde bifile dragninger. Synes det var fint at det kom et innlegg hvor noen sa at det kanskje ikke vil ha et positivt utfall at ts forteller kona om fantasiene sine. Gir et litt mer nyansert bilde.

Skrevet
Ærlig talt!! Greit at det er provoserende at noen ser på deg som mindre mann om du har biseksuelle preferanser, men hvorfor skal de skamme seg for dette? Det er da mange andre kvinner som synes det er totalt turn-off å ha noe med menn som tenner på andre menn å gjøre. Du har dine preferanser, og de har sine, hvorfor skal du fordømme dem for det?

En ting er å ha preferanser - ingen skal fordømmes for hva de tenner eller ikke tenner på. Noe helt annet er å si at man ser ned på mennesker med biseksuell legning. Det er moralsk forkastelig og det bryter med forumets bestemmelser om å vise hensyn. (http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=245978)

Innlegg nummer 18 er et eksempel på et negativt men saklig svar til TS. Lille leas innlegg var derimot fullstendig blottet for verdi og vitnet bare om fordommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...