Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 I arbeidsplassen har vi en siklig mobbe-kultut, igrunn ganske morsom og så å si alle deltar. I går fekk jeg tak i en bilde av dattra til han enne som jeg jobber med og som er tøfest i kjeften ang alt og mot alle, det bilde jeg fekk tak i var når hans datter var russ(hun er på min alder) og i full aksjon med en annen russ. jeg printa ut bildet og hang det opp i pauserommet og skrev: sikkert som mor som datter? genen kommer fra en sted. DU dæven han ble sint, å fyttirakkkken.... hva er det med dere som har datter, hvorfor blir man sint bare fordi dattra deres driver på med naturlige ting? han har tidligere skryt over hvordan man faktisk i norge har likestiling og hvordan jenter kan gjøre fritt hva de vill, men når han ser hennes handlinger så er det klikkk og utskjeling. hva slags forhold har egentlig far og datter i det nye feministiske samfunn? jeg trodde helt seriøst at slike handlinger var mer eller mindre akseptert fra foreldre siden så å si "alle" jenter gjør dette på div fester, festivaler eller der det er gutter fra de går på ungdomskolen. hvordan vile du som far reagert om du viste hva dattra de gjorde på?
absinthia Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Er dette en tulletråd eller mangler du noen sosiale antenner? Har du ikke fått tilbakemelding på dette fra de andre kollegaene?
Gjest Roxie Hart Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 (endret) Tror nok ikke du vil få andre reaksjoner her enn de du har fått på andre forum. Min mening: Du har gått langt over streken og har vist total mangel på sosiale antenner. Edit: litt omformulering Endret 26. april 2008 av Roxie Hart
Lizzee Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Da han ble sint så var det vel ikke på datteren men på deg. Det er mulig at han både forstår og aksepterer hva datteren hans gjør. Men det betyr ikke at han jubler over at du henger opp bilder og fornærmer familien hans.
IloveNY Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Snakk om mangel på sosiale antenner da! Fra din side altså TS...
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Tror nok ikke du vil få andre reaksjoner her enn de du har fått på andre forum. Min mening: Du har gått langt over streken og har vist total mangel på sosiale antenner. Edit: litt omformulering Andre forum? Enig med dere andre. Sånt gjør man bare ikke.
Gjest Peachbud Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Synes det du gjorde var generelt uforskammet. I tillegg tror jeg en del fedre har en spesiell beskyttelsestrang overfor døtrene.
snexi Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Lurer på hvilken reaksjon trådstarter forventet på denne tråden jeg?
Gjest Reka Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 What on earth? Hvem gjør sånn? Det er morro med små erting og slik er det vel på de fleste arbeidsplasse, men dette er er jo bare idioti..
Gjest Roxie Hart Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Andre forum? Enig med dere andre. Sånt gjør man bare ikke. Har lagt merke til denne tråden på flere andre forum, blant annet VgD.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Har lagt merke til denne tråden på flere andre forum, blant annet VgD. Den var oppe og fikk for et par år siden også, på en del forskjellige forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå