Gå til innhold

Hvem er kjekkest i IDOL - David eller Gaute?

Hvem er kjekkest?  

1 stemme

1. 1. Hvem er kjekkest?

• David
      13
    • Gaute
      28

Anbefalte innlegg

Gjest Violet
Skrevet

OK, dette er egentlig et teit spørsmål, men jeg synes det er litt pussig at det hele tiden blir fokusert på David som den "pene" i Idol. Gaute er da sannelig mye flottere - høy og velbygd som han er. Et nydelig smil har han også, i tillegg til at han virker veldig sjarmerende. Hva mener dere?

Jeg har bevisst utelatt Kurt her, selv om han også er svært sjarmerende. :) Men direkte kjekk kan han vel ikke sies å være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurt-Kurt-Kurt-Kurt!!

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Hvorfor svarte kan ikke Kurt sies å være kjekk? Å påstå at han ikke er får jo det hele til å virke ekstra prepubertilt.

Skrevet

Det har vel forkommet voksne kvinner her på KG, som har innrømmet at de har måttet ha seg en stund nakne og alene under dyna, etter at de har sett unge David på TV... :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes Kurt er sjarmerende og kjekk jeg! :D

Liker gutter med litt mer "orginalt" utseende.(om man kan si det på den måten) :-?

Skrevet

Hm... kan en 16-åring være KJEKK da?... er ikke ... SØT eller noe mer passende på en gutt uten kjeggvekst....? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kurt er kjekkest synes jeg - også synger han flottest!

Men LASSE vår er jo myyyye kjekkere da - skikkelig mannfolk han da! :sjarmor:

Skrevet
Hm... kan en 16-åring være KJEKK da?... er ikke ... SØT eller noe mer passende på en gutt uten skjeggvekst....? :wink:

Nå vet vi vel egentlig lite om alderen til KG-brukerne med motsatt kjønn av oss to, Lasse... men det kan jo være at de er en smule førpubertale...? ...og da blir "voksne menn" som David sikkert veldig kjekke... :blunke:

Skrevet
Hm... kan en 16-åring være KJEKK da?... er ikke ... SØT eller noe mer passende på en gutt uten kjeggvekst....? :wink:

Helt klart!

Men da jeg var fjorten var 16-åringene menn. Så det sier kanskje mer om oss enn dem...

Skrevet

Gjest: :o :o :o :o HÆ???? Noen som veit hvem jeg ER???? Og så en GJEST??? :o :o :o hjeeeelp... :briller:

Dessuten er vel jeg også mer søt og pen enn kjekk... :sjarmor:

sandman: Hæ?.... Vet jo faktisk mye om deltagerne i idol vel??

Tusenfryd: ..... ja jeg følte meg med ett veeeelig gammel her jeg sitter.... :wink:

Skrevet
OK, dette er egentlig et teit spørsmål

Eeeh, ja igrunn...

Er ikke begge to litt unge???

Skrevet

Fjortispene begge to. Og begge irriterer meg.

Skrevet

sandman: Hæ?.... Vet jo faktisk mye om deltagerne i idol vel??

Har rettet "deltagerne" til "KG-brukerne", da ble det litt mindre egnet til å misforstå...eller? :)

Skrevet

Joa Sandman, forstod etter å ha tenkte en time eller to... :wink: Kanskje du er inne på noe der... :ler:

Skrevet

Synes også Kurt er kjekkest av de tre som er igjen, utelate ham er vel litt teit det også vel......

Gjest M-ling
Skrevet
Hm... kan en 16-åring være KJEKK da?... er ikke ... SØT eller noe mer passende på en gutt uten kjeggvekst....?  :wink:

Eh, jo.

Gjest Anonymous
Skrevet

:Gjesp:

Tror jeg tar meg en lur jeg

Skrevet
:Gjesp:  

Tror jeg tar meg en lur jeg

Gjør det du, men jeg tror ingen gidder å vekke deg.

Skrevet

Gaute er da litt søt.

David er vemmelig. Ser hva andre synes er så flott med han - men det når ikke helt frem til meg. Jeg synes han er en hoven snørrunge som burde være litt mer ydmyk.

Skrevet

Jeg synes ikke Kurt er så kjekk jeg da, men han har sjarm og det er viktig. har ikke sett Gaute før nå de siste ukene, og jeg synes han er kjekk, men jeg tror jeg liker han best fordi han virker litt sjenert.

David synes jeg også er blitt litt kjekkere den siste tiden, men ingen er vel helt drømmeprinsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...