Gjest Gjest_fiffi_* Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Har opprettet en paypal konto nå og på "to do" liste står det at jeg skal "link and confirm my debit or credit card". Jeg skal gjøre dette for å kunne bruke kontoen, ikke sant?
Titta Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 (endret) Ja, det må du. Jeg gjorde det idag faktisk. De reserverte 15,- på kredittkortet mitt og etter 3 dager kom det til synes en kode med 4 siffer på kontoutskriften min som jeg la inn på pay pal sine sider. Når det er gjort sletter de reservasjonen på 15,- og pay pal kontoen skal være klar til bruk. Endret 25. april 2008 av Titta
Gjest Gjest_fiffi_* Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Ja, det må du. Jeg gjorde det idag faktisk. De reserverte 15,- på kredittkortet mitt og etter 3 dager kom det til synes en kode med 4 siffer på kontoutskriften min som jeg la inn på pay pal sine sider. Når det er gjort sletter de reservasjonen på 15,- og pay pal kontoen skal være klar til bruk. Tusen, tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå