junibrura Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Nå begynner det å nærme seg? Har dere alt i boks? Jeg mangler brudebukett og knappehullsblomster, ellers er det bare detaljeplanlegging med serveringssted som står igjen. Har noen gode råd/tips for den store dagen?- sånn generelt? Begynner dere å kjenne det i magen? Hihi. Jeg drømmer veldig om den store dagen, - ting som går galt, ting som ikke blir som man har tenkt osv.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Uff, orker nesten ikke å tenke på det. Jeg gifter meg første helgen i juni, og har altfor mye igjen å gjøre....... Lokale, catering, fotograf, frisør osv. er på plass, men det er alikevel mye annet igjen. Aner fremdeles ikke hvordan bordet skal bli - finner nemlig ikke helt det jeg hadde sett meg ut..... Blomster og kaker er jeg også i tenkeboksen med. Men fest blir det uansett!!!
kelte Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Lokaler,kirke,middag,kaker,serveringspersonel,kjole,brudepikekjoler osv er i boks.... det jeg har igjen er fotograf, ellers bare pynting... det kommer sikkert på ett eller annet under veis, så derfor veldig glad for at det meste er iorden. Jeg har laget meg en telefonliste med alle leverandører og personer som skal bidra på den store dagen, så ca en uke før bryllupet skal jeg ringe alle for å bekrefte at ting er iorden og alt er i rute. (kontroll-freak, ) Bryllupet vårt er siste helga i juni...
junibrura Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Lokaler,kirke,middag,kaker,serveringspersonel,kjole,brudepikekjoler osv er i boks.... det jeg har igjen er fotograf, ellers bare pynting... det kommer sikkert på ett eller annet under veis, så derfor veldig glad for at det meste er iorden. Jeg har laget meg en telefonliste med alle leverandører og personer som skal bidra på den store dagen, så ca en uke før bryllupet skal jeg ringe alle for å bekrefte at ting er iorden og alt er i rute. (kontroll-freak, ) Bryllupet vårt er siste helga i juni... Jeg skal også gifte med siste helga i juni!! Det tipset med telefonlisten med alle leverandører og personer du skal ringe en uke før, - var veldig bra! Jeg har også tenkt tanken. Det hadde jo vært helt fryktelig hvis noen hadde glemt noe..!! :gråte:
Elliebellie Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg mener bestemt at jeg har alt under kontroll. Håper det viser seg at jeg har rett Det gjenstår enda mange småting som ikke kan tas før den siste måneden, men kjenner at det hopper litt i magen innimellom ja. Veldig spent... Har også en liste over ting/steder som skal bekreftes siste uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå