Gjest Serena Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg har slått opp med kjæresten, noe som egentlig gjør det enda vanskeligere å takle bruddet. Her er det jeg som har slått opp og er synderen (i hans øyne). Likevel gjør det vondt. Noen forslag til hvordan en kommer seg gjennom et brudd?
Trampe Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Tråden er ryddet i henhold til reglene Trampe -mod-
IloveNY Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Det er vel lite som hjelper annet enn å kjenne på følelsene sine og bli ferdig med det. Jeg hadde et brudd for noen år siden som var så vanskelig for meg at jeg bare dyttet bort alle de vonde følelsene, fordi jeg taklet de rett og slett ikke akkurat da! Men nå sliter jeg med dem, og jeg skulle ønske at jeg hadde tatt meg tid til å bli ferdig med bruddet når det skjedde... Ellers har jeg en fast tro på at man kommer aldri fullstendig over noen før man bli interresert i noen andre... Så cluet er vel å bruke den tiden du trenger på å komme over exen, og så "get right back on the horse" Noen mennesker tenker at det bare er den personen som blir dumpet som opplever å få hjertesorg etter bruddet, noe som er helt feil selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå