Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 hei hei jeg er en jente på 21 år,og jeg og min kjære prøver og få barn,er i 2pp.(venter bare på mens nå,el event gravid ) Tingen er slik : jeg skal ha mensen om 3 dager ca,og har de 2 siste dagene hatt ekstreme smerter i rygg og nedre del av magen,mest på hver side. Har oxo en hvit aktig utflod(avogti mye ,avotil lite) har ikke vondt hele tiden men kommer og går. Det jeg lurer på er kan det være eggløsning? jegvil jo tro det er litt seint å få den 3 dager før mens men!!!?? ps. er litt svimmel avogtil og, og en slags sug følelse i magen. (beklager skrivefeil osv , har skrivevansker hehe)
Mrs B Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hei =) Litt vanskelig å si, våre kropper er så veldig forskjellige, men alt er vel mulig. Jeg vil anbefale deg å ta en test om 3 dager hvis mensen ikke har kommet!! Håper spiren sitter, lykke til!!
Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 et lite spm til. er det arvelig og bli lett gravid/veldig fruktbar? min søster ble gravid på første prøving og min mor oxo!
Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 KAN IKKE FATTE DET...JEG ER GRAVID
Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 takk:) tror det ikke helt enda. har testet svakt med 2 clearblue, skal ut og kjøpe meg en digital nå(bare for og være sikker hehe)
Concertina Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 En strek er en strek! Mine to CB-er var begge svake, men gravid er jeg så absolutt Det synker nok inn skal du se! :-D
Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 nettopp tatt en digital og den sier gravid! er overlykkelig tenk at vi skal ha baby hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå