Gå til innhold

Kommer han til å gjøre det slutt nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forvirra_*
Skrevet

Hjelp!!!

I lengre tid har jeg følt at alt annet enn meg er viktig for han. Han spørr aldri lenger hva jeg vil i helgene eller om jeg vil komme å være hos han når jeg har fri fra skolen ol. Og etter han flyttet for seg selv har alt blitt mye værre.. Nå vil han bare være sammen med vennene sine, trene og jobbe. Så nå sees vi nesten aldri lenger..

Så jeg spurte han om hva han ville med dette forholdet, og nå svarer han meg ikke. Har jeg mistet han? var det dumt av meg å spørre? Er det han er inne i nå gå over med tiden?

Vær så snill og hjelp meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg ville jeg nok forberedt meg på slutten..

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet
Hadde det vært meg ville jeg nok forberedt meg på slutten..

Fordi jeg spurte? eller fordi han ikke bryr seg like mye lenger?

Skrevet

Jeg tror ikke det er fordi du spurte, men fordi han rett og slett ikke er så interessert i det lengre. Og hadde han vurdert å gjøre det slutt fordi du spurte om dette, ville jeg heller valgt en annen kjæreste.

Skrevet
Jeg tror ikke det er fordi du spurte, men fordi han rett og slett ikke er så interessert i det lengre. Og hadde han vurdert å gjøre det slutt fordi du spurte om dette, ville jeg heller valgt en annen kjæreste.

Ja, som om jeg skulle svart selv :klemmer:

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet

Takk for svar:)

Han sier nå, jeg vet hva han mener. jeg trenger ikke å spørre om det.. Skal liksom være oss.. men da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke vil tilbringe tid sammen med meg.. Er sikkert bare jeg som er kravstor. jeg vet ikke.

Skrevet

Har du spurt han hvorfor han ikke vil tilbringe tiden sammen med deg, og at han heller prioriterer venner, trening ol fremfor deg? Kanskje dere bør snakke om de tingene, i stedet for å spørre hva han vil med forholdet.

Skrevet

Hm,hvor lenge har det pågått?

Kan jo bare være at han har blitt litt for konfortabel i forholdet fordi han vet han har deg. Hva med å bare spille litt hard- to- get, og se hva han gjør?

Gjør de tingene du har lyst til, og slutt å ta kontakt..Det fungerer som oftest!!

Skrevet

Du må jo nesten bare få snakket mer med han. Om hva han proriterer, og hvorfor.

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet
Hm,hvor lenge har det pågått?

Kan jo bare være at han har blitt litt for konfortabel i forholdet fordi han vet han har deg. Hva med å bare spille litt hard- to- get, og se hva han gjør?

Gjør de tingene du har lyst til, og slutt å ta kontakt..Det fungerer som oftest!!

han sier vi er ferdig snakket. men tror jeg skal være litt hard to get en stund å se hva som skjer...

Gjest Jente37
Skrevet
Hjelp!!!

I lengre tid har jeg følt at alt annet enn meg er viktig for han. Han spørr aldri lenger hva jeg vil i helgene eller om jeg vil komme å være hos han når jeg har fri fra skolen ol. Og etter han flyttet for seg selv har alt blitt mye værre.. Nå vil han bare være sammen med vennene sine, trene og jobbe. Så nå sees vi nesten aldri lenger..

Så jeg spurte han om hva han ville med dette forholdet, og nå svarer han meg ikke. Har jeg mistet han? var det dumt av meg å spørre? Er det han er inne i nå gå over med tiden?

Vær så snill og hjelp meg..

Få opp øynene og ta hintet.

Han er ikke interessert lenger. Men gidder ikke fortelle deg. Bare håper at du vil gå lei av dette og dumpe ham. Så slipper han å gjøre det.

Gjest Gjest_Forvirra_*
Skrevet
Få opp øynene og ta hintet.

Han er ikke interessert lenger. Men gidder ikke fortelle deg. Bare håper at du vil gå lei av dette og dumpe ham. Så slipper han å gjøre det.

Nei, tror ikke det.. jeg sa i går at om vi ikke kan snakke om ting er det bedre om vi kanskje bare gjør det slutt.. og da begynte han å krype som bare det. var ikke det han ville heller. Man kunne ikke vite hva fremtiden bringer, men var meg han ville være sammen med.

jeg er 22 og han er 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...