Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg har har kjøpt meg flere par høyhælte sko i det siste, men ser ut som +Bambi på glattisen når jeg forsøker å gå med dem. Har noen et tips om hvordan jeg kan se mer elegan ut ?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hehe.. Det krever øving.. På et sted hvor ingen kan peke og le.. Gå sakte. Løft foten, rett den helt ut, og sett hælen først i bakken. Pass på at du retter foten ut før den treffer bakken, slik at du ikke går med krokete ben. Det ser svært lite lekkert ut. Ikke prøv å sette hele fotbladet i bakken samtidig, selv om det hjelper på balansen. Det er stort sett bare det du må gjøre. Men om du er vinglete i starten, så lønner det seg å øve hjemme, uten publikum.
trulta_ Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Lurt kanskje å begynne med å bruke litt tykkere hæler. Jo tynnere hæler, jo verre er det å gå på, syns nå jeg.
Gjest Madre Mia Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Begynn med hæler som ikke er altfor høye. Det er dessuten forskjell på hæler. De som er som en firkantet klump, er vanskeligst å gå med fordi de har hælen så langt bak at ganglaget blir lite elegant og man humper i vei. Men de skoene som har hælene midt under hælen din og som er skrå à la bestemorsko, er veldig lette å gå med. Ta på deg skoene og gå deg en tur langs asfalten på en øde vei, og foten din vil tilpasse seg ganske fort. Gå med rett rygg og blikket rett fram, da vil det gå bra. Lykke til.
sebra Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 (endret) hehe jeg og en venninde skal også lære oss å gå i høye hæler til sommeren. det ser jo så elegant ut...når en dame klarer å gå på de vel og merke.. Endret 25. april 2008 av sebra
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Ser tåpelig ut uansett. Ikke naturlig for kroppen å stotre på høye hæler uansett om man "kan" det eller ikke. Hvorfor folk vil handicappe seg med høye hæler forblir en gåte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå